SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank ruszył z nową kampanią reklamową "Bez gadania" z udziałem artysty-mima Ireneusza Krosnego. Działania przygotowały Oldboys&Freshmilk oraz Film Republic.

Article

Santander Consumer Bank posługuje się teraz logo z dodatkowym hasłem: „bank od kredytów”. Nowym bohaterem spotów banku został Ireneusz Krosny. - To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny - widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom, że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami = mówi Dariusz Józefiak, dyrektor departamentu marketingu i reklamy Santander Consumer Banku.

Poprzednio bank reklamowała biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.

Konkurs "Bez gadania", reklamy z Ireneuszem Krosnym

Kampania Santander Consumer Banku została podzielona na dwie fazy. W pierwszej emitowana była seria trzech dość zagadkowych spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie WygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać tysiąc złotych. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 tys. zł.

W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater – Ireneusz Krosny inspiruje do skorzystania z oferty banku i zaspokajania swoich potrzeb czy zrealizowania planów.

Kampania emitowana jest od 7 września do końca października. Spoty banku z udziałem mima można obejrzeć m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych, w VOD oraz w internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Oldboys&Freshmilk, a za realizację reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
W końcu to mim, więc nic nadzwyczajnego. Zastąpił Łukasza Nowickiego.
1 5
odpowiedź
User
chce się Ż ygac
Zrobi z siebie idiotę dla paru złotych
4 7
odpowiedź
User
bogdan
nie ma to jak wziąć mima do spotu i potem nie pokazać prawie wcale tego, w czym mim jest dobry, tylko umieścić go w głupich scenkach z rekwizytami.
3 4
odpowiedź
User
alina
W końcu to mim, więc nic nadzwyczajnego. Zastąpił Łukasza Nowickiego.

To nie ten bank - Nowicki jest twarzą Santander Bank Polska (byłego BZWBK) a Krosny zastąpił Justynę Kowalczyk.
5 0
odpowiedź
User
Kot Wasyl
A mnie się podobają. Lubię Krosnego.
4 4
odpowiedź