Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank ruszył z nową kampanią reklamową "Bez gadania" z udziałem artysty-mima Ireneusza Krosnego. Działania przygotowały Oldboys&Freshmilk oraz Film Republic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Santander Consumer Bank posługuje się teraz logo z dodatkowym hasłem: „bank od kredytów”. Nowym bohaterem spotów banku został Ireneusz Krosny. - To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny - widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom, że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami = mówi Dariusz Józefiak, dyrektor departamentu marketingu i reklamy Santander Consumer Banku.

Poprzednio bank reklamowała biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.

Konkurs "Bez gadania", reklamy z Ireneuszem Krosnym

Kampania Santander Consumer Banku została podzielona na dwie fazy. W pierwszej emitowana była seria trzech dość zagadkowych spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie WygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać tysiąc złotych. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 tys. zł.

W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater – Ireneusz Krosny inspiruje do skorzystania z oferty banku i zaspokajania swoich potrzeb czy zrealizowania planów.

Kampania emitowana jest od 7 września do końca października. Spoty banku z udziałem mima można obejrzeć m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych, w VOD oraz w internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Oldboys&Freshmilk, a za realizację reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję