Nowa umowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk będzie obowiązywała do czerwca 2019 roku. Nie zmienił się zakres wykorzystywania przez bank wizerunku zawodniczki - nadal będzie ona jego główną ambasadorką marketingową.
- Do podjęcia decyzji o przedłużeniu umowy przyczyniły się dotychczasowa dobra współpraca i pozytywny odbiór Justyny Kowalczyk, która utożsamia wartości spójne z wartościami, którymi w swoim działaniu kieruje się Santander Consumer Bank - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Natalia Mendera z departamentu marketingu i reklamy banku.
W zeszłym tygodniu nakręcono spot na okres jesienno-zimowy, o czym Justyna Kowalczyk poinformowała na Twitterze.

Justyna Kowalczyk występuje w reklamach Santander Consumer Banku od jesieni 2015 roku. Wcześniej przez pięć lat promowała Polbank i Raiffeisen Polbank.
Zawodniczka znalazła się na liście 25 najatrakcyjniejszych reklamowo polskich gwiazd opublikowanej właśnie w magazynie „Forbes” na podstawie badania domu mediowego MediaCom. Natomiast według zeszłorocznego sondaży ARC Rynek i Opinia Justynę Kowalczyk rozpoznaje 75 proc. Polaków.











