"Irlandczyk" hitem Netfliksa. Film obejrzano z ponad 26 mln kont

Film "The Irishman" ("Irlandczyk") w ciągu pierwszych siedmiu dni od premiery na Netfliksie obejrzano z ponad 26 mln kont. Najnowsza produkcja Martina Scorsese to 3,5 godzinna opowieść o świecie mafii z Robertem De Niro, Joe Pescim i Alem Pacino w rolach głównych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Irlandczyk" hitem Netfliksa. Film obejrzano z ponad 26 mln kont

"Irlandczyk" zadebiutował na Netfliksie 27 listopada, wcześniej trafił do wybranych kin. Ted Sarandos, chief content officer serwisu Netflix na konferencji UBS Global TMT Conference w Nowym Jorku przedstawił wyniki oglądalności filmu Scorsese.

"Irlandczyka" w ciągu pierwszego tygodnia od premiery odtworzono w 26,4 mln gospodarstw domowych, które mają dostęp do Netfliksa.

Biorąc jednak pod uwagę, że z jednego konta korzysta przeciętnie więcej niż jedna osoba, to łączna widownia produkcji zapewne jest dużo wyższa. Do wyniku wliczone są konta, z których obejrzano co najmniej 70 proc. filmu (czyli około 2,5 godziny).

Sarandos powiedział, że wyniki oglądalności "Irlandczyka" są dla szefów Netfliksa pozytywnie zaskakujące, zwłaszcza że produkcję pokazywano też w kinach. Skrytykował przy tym część dystrybutorów za brak zgody na to, by film krótko po kinowej premierze trafił do internetu. - Długie okienka to działanie przeciw konsumentom - ocenił, dodając, że 80 proc. kinowej widowni "Irlandczyka" to subskrybenci Netflixa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/irlandczyk-netflix-promocja-rozmowa-andrzej-seweryn-boguslaw-linda-i-andrzej-grabowski ##

"Irlandczyk" - fabuła, obsada

"Irlandczyk" to epicka saga przedstawiająca świat przestępczości zorganizowanej w powojennej Ameryce z perspektywy Franka Sheerana - weterana II wojny światowej, kanciarza i zabójcy na zlecenie, który miał okazję współpracować z najsłynniejszymi kryminalistami stulecia.

Akcja filmu toczy się na przestrzeni kilku dekad i ukazuje kulisy jednej z największych nierozwiązanych zagadek w historii USA, jaką było zniknięcie owianego legendą przewodniczącego związków zawodowych Jimmy'ego Hoffy. Obraz zabiera widza w intrygującą podróż po tajnych szlakach przestępczości zorganizowanej, pokazując jej mechanizmy działania, konflikty i powiązania ze światem polityki.

W tytułowego bohatera wciela się Robert De Niro. Al Pacino gra Hoffę, Joe Pesci mafijnego bossa, Russella Bufalino.

W obsadzie "Irlandczyka" znaleźli się także Harvey Keitel, Ray Romano, Bobby Cannavale, Anna Paquin, Stephen Graham, Stephanie Kurtzuba, Jack Huston, Kathrine Narducci, Jesse Plemons, Domenick Lombardozzi, Paul Herman, Gary Basaraba, Marin Ireland.

Za scenariusz odpowiada Steven Zaillian, za zdjęcia Rodrigo Prieto.

Netflix ma 158 mln abonentów

W III kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki wyniósł 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta z górą 158 mln abonentów.

Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]