Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell

Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Iwona Blecharczyk, Łukasz Raczek

W kampanii Iwona Blecharczyk, prowadząca kanał Trucking Girl na YouTube, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będzie przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Działania w ramach akcji skupiają się w internecie - na stronie euroShell, w kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk. Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia