Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell

Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Iwona Blecharczyk, Łukasz Raczek

W kampanii Iwona Blecharczyk, prowadząca kanał Trucking Girl na YouTube, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będzie przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Działania w ramach akcji skupiają się w internecie - na stronie euroShell, w kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk. Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji