Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell

Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Iwona Blecharczyk, Łukasz Raczek

W kampanii Iwona Blecharczyk, prowadząca kanał Trucking Girl na YouTube, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będzie przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Działania w ramach akcji skupiają się w internecie - na stronie euroShell, w kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk. Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat