Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell

Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Iwona Blecharczyk, Łukasz Raczek

W kampanii Iwona Blecharczyk, prowadząca kanał Trucking Girl na YouTube, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będzie przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Działania w ramach akcji skupiają się w internecie - na stronie euroShell, w kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk. Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7