Iza Kuna z Chuckiem Norrisem reklamują konto w BZ WBK (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego w Banku Zachodnim WBK, w której u boku Chucka Norrisa występuje Iza Kuna. Akcję przygotowały firmy Ogilvy& Mather Advertising, Redworks, BadiBadi i Starcom.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W reklamie konta osobistego w BZ WBK Iza Kuna mija się w drzwiach tego banku z Chuckiem Norrisem, bohaterem jego poprzednich kampanii. Pewna siebie aktorka chce założyć rachunek za który nie tylko nie będzie płacić, ale dostawać od banku dodatkowe pieniądze. A instruowany z ulicy przez Norrisa pracownik oddziału proponuje jej założenie Konta Godnego Polecenia.

Reklama informuje o promocji, w której nowy posiadacz takiego rachunku (wraz z kartą i usługami bankowości elektronicznej) może w ciągu roku dostać od banku 700 zł. 50 zł w każdym z 10 miesięcy jest przyznawane za spełnienie w ciągu miesiąca trzech warunków: wpływy na konto wynoszące minimum 1000 zł, transakcje kartą o wartości minimum 300 zł oraz co najmniej trzy przelewy zrealizowane elektronicznie. Natomiast dodatkowe 200 zł otrzyma użytkownik, który oprócz tego w ciągu 10 miesięcy wykona ze swojego konta chociaż jedno polecenie zapłaty.

Promocja potrwa do 10 maja. Jest prowadzona nie tylko w oddziałach BZ WBK, lecz również w dotychczasowych placówkach Kredyt Banku, przejmowanego właśnie przez właściciela BZ WBK, hiszpański Banco Santander (więcej na ten temat).

Kampania Konta Godnego Polecenia jest prowadzona w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowy w TVP, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych, internecie (reklamy displayowe na największych portalach, m. in. Onet, WP, Allegro, NK i Interia, mailingi, działania na Facebooku, spoty w serwisach VoD, reklamy SEM i w internecie mobilnym), prasie (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, magazyny), kinach oraz na outdoorze (blisko tysiąc citylightów w największych miastach). Akcja potrwa do połowy maja

Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy& Mather Advertising, produkcją spotów - firma Redworks, a ich postpsordukcją - BadiBadi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]