Iza Kuna z Chuckiem Norrisem reklamują konto w BZ WBK (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego w Banku Zachodnim WBK, w której u boku Chucka Norrisa występuje Iza Kuna. Akcję przygotowały firmy Ogilvy& Mather Advertising, Redworks, BadiBadi i Starcom.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W reklamie konta osobistego w BZ WBK Iza Kuna mija się w drzwiach tego banku z Chuckiem Norrisem, bohaterem jego poprzednich kampanii. Pewna siebie aktorka chce założyć rachunek za który nie tylko nie będzie płacić, ale dostawać od banku dodatkowe pieniądze. A instruowany z ulicy przez Norrisa pracownik oddziału proponuje jej założenie Konta Godnego Polecenia.

Reklama informuje o promocji, w której nowy posiadacz takiego rachunku (wraz z kartą i usługami bankowości elektronicznej) może w ciągu roku dostać od banku 700 zł. 50 zł w każdym z 10 miesięcy jest przyznawane za spełnienie w ciągu miesiąca trzech warunków: wpływy na konto wynoszące minimum 1000 zł, transakcje kartą o wartości minimum 300 zł oraz co najmniej trzy przelewy zrealizowane elektronicznie. Natomiast dodatkowe 200 zł otrzyma użytkownik, który oprócz tego w ciągu 10 miesięcy wykona ze swojego konta chociaż jedno polecenie zapłaty.

Promocja potrwa do 10 maja. Jest prowadzona nie tylko w oddziałach BZ WBK, lecz również w dotychczasowych placówkach Kredyt Banku, przejmowanego właśnie przez właściciela BZ WBK, hiszpański Banco Santander (więcej na ten temat).

Kampania Konta Godnego Polecenia jest prowadzona w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowy w TVP, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych, internecie (reklamy displayowe na największych portalach, m. in. Onet, WP, Allegro, NK i Interia, mailingi, działania na Facebooku, spoty w serwisach VoD, reklamy SEM i w internecie mobilnym), prasie (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, magazyny), kinach oraz na outdoorze (blisko tysiąc citylightów w największych miastach). Akcja potrwa do połowy maja

Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy& Mather Advertising, produkcją spotów - firma Redworks, a ich postpsordukcją - BadiBadi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych