SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Izabella Wiley szefem polskiego biura A+E Networks UK

Izabella Wiley, była szefowa polskiego oddziału Viacomu, została dyrektorem generalnym polskiego biura firmy A+E Networks UK, które właśnie utworzono w Warszawie. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Szozda.

Izabella Wiley

Izabella Wiley

Wiley będzie nadzorować wszystkie działania A+E Networks na polskim rynku, w tym odpowiadać za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Jej zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii biznesowej, programowej i komunikacyjnej dla kanałów nadawcy obecnych w Polsce, czyli dla History oraz Crime & Investigation Network Polsat.

Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK, podkreśla, że Polska jest kluczowym rynkiem A+E Networks. - Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - dodaje Davidson, któremu podlegać będzie bezpośrednio Wiley.

- W ubiegłym roku kanały A+E Networks były jednymi z najszybciej rozwijających się w Polsce. Chciałabym zwiększyć skalę History i CI Polsat oraz poszerzyć ich ofertę o angażujące, jakościowe produkcje, również te kręcone w Polsce. Wierzę, że A+E Networks posiada również inne marki telewizyjne w swoim portfolio, które mogą zainteresować polskich widzów - zapowiada Izabella Wiley w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Izabella Wiley od 2000 do 2012 roku związana była z Viacom International Media Networks (poprzednia nazwa MTV Networks Polska). Była jedną z kluczowych osób uruchamiających 13 lat temu stację MTV Polska. Zanim w 2005 roku została dyrektorem generalnym MTV Networks Polska odpowiadała za obszary marketingu, reklamy, sponsoringu, komunikacji oraz mediów cyfrowych w spółce, m.in. na stanowisku szefa marketingu.  Od 2007 roku Izabella Wiley równorzędnie pełni także funkcję wiceprezesa w strukturach Viacom International Media Networks. Poza polskimi stacjami spółki zarządzała też jej kanałami w krajach nadbałtyckich i na Ukrainie.

Do zespołu A+E Networks UK w Polsce dołączyła również Agnieszka Szozda, która objęła stanowisko dyrektor ds. marketingu i komunikacji. Szozda nadzoruje wszystkie działania marketingowe skierowane do konsumentów i partnerów biznesowych, w tym ściśle współpracuje z agencją Program, odpowiedzialną za dystrybucję kanałów nadawcy.

Agnieszka Szozda ostatnio pełniła funkcję strategic marketing directora w Sony Music Entertainment Poland. Wcześniej pracowała razem z Wiley jako marketing specialist w polskim oddziale Viacomu, gdzie zajmowała się kanałami MTV Polska, Viva i VH1.

Prezentująca głównie dokumenty historyczne stacja History nadaje w Polsce od 2008 roku, a zajmujący się tematami zbrodni i śledztw Crime & Investigation Network Polsat - od 2010 roku (marka Polsat w jego nazwie pojawiła się jesienią 2011 roku). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że kanał History w maju br. miał 0,24 proc. udziału w rynku w grupie 4+, a Crime & Investigation Polsat - 0,1 proc. Natomiast w grupie komercyjnej udziały tych stacji przedstawiały się następująco: 0,36 proc. i 0,09 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Izabella Wiley szefem polskiego biura A+E Networks UK

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
gratulacje!!!
13 15
odpowiedź
User
Dziunia
No faktycznie jest czego gratulować, tzw awans na łeb na szyje.
15 10
odpowiedź
User
nieznajoma
Ile czasu pan Davidson bedzie czekal na "rozlozenie" A+E-..... sadze, ze niedlugo.....
W tym Iza jest super!!!
17 10
odpowiedź
User
Roz
Iza, powodzenia!
11 14
odpowiedź
User
przyjaciółka
Iza to wielki szkodnik i beztalencie..Zaliczyła zasłużony spad w dół, choć tak naprawdę powinna odejść raz na zawsze z polskich mediów.
18 10
odpowiedź