SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy

Mniejsza ilość pieniędzy na rynku zmniejszy zyskowność firm branżyreklamowej w tym roku - szacuje Jacek Dzięcielak, prezes zarządudomu mediowego MPG.

Dzięcielak twierdzi także, że zakończyła się walka rabatowapomiędzy nadawcami telewizyjnymi. - Obecnie rynek wydaje sięustabilizowany i do wszelkich nierówności między podażą a popytempodchodzi w wyważony sposób - mówi portalowiWirtualnemedia.pl, Jacek Dzięcielak. Jego zdaniem stacjemają teraz świadomość, że jest stosunkowo łatwo zachwiać całymrynkiem wykonując nieprzewidywalne i niezrozumiałe akcje jakichświadkami byliśmy wiosną.

JacekDziecielakPrezes MPG przyznaje, że klienci wywierają presjęcenową na domach mediowych, ale jego zdaniem nie jest tozjawiskowo, które rozwinęło się na szeroką skalę w dobie kryzysu.Twierdzi również, że bez względu na to, czy nadejdzie druga falakryzysu, czy też nie, klienci będą bardzo racjonalnie przygotowywaćbudżety reklamowe, co sprawi, że na duże wzrosty w reklamie narazie nie ma co liczyć.


Na pytania odpowiada Jacek Dzięcielak, prezes zarządu domumediowego MPG - przeczytaj cały wywiad!

Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak: stabilizuje się rynek reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl