Jacek i Michał Karnowscy promują tygodnik „W Sieci” (wideo)

Bracia Jacek i Michał Karnowscy są twarzami nowej akcji promocyjnej tygodnika „W Sieci” i portali należących do spółki Fratria. Działania obejmują outdoor i internet, a przygotowała je spółka Apella.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Bracia Karnowscy pojawili się na billboardach umieszczonych w 10 miastach Polski. W wersji billboardu promującej tygodnik umieszczono na nim napis „Tworzymy odważny tygodnik młodej Polski”, zaś na billboardzie promującym serwis wPolityce.pl znajduje się hasło „Codziennie ważne informacje ze świata polityki”.

W ramach kampanii na YouTube wyświetlany jest także spot reklamowy promujący wPolityce.pl, działania promocyjne prowadzone są też za pomocą Google Adwords. Kampanię przygotowała i zaplanowała spółka Apella.

 

Tygodnik „W Sieci” ukazuje się od końca listopada ub.r. Jest to konserwatywne pismo, dla którego piszą m.in. Robert Mazurek, Piotr Zaremba, Krzysztof Feusette czy Łukasz Warzecha. Jacek Karnowski jest redaktorem naczelnym „W Sieci”, a Michał Karnowski jego dziennikarzem. Obaj bracia są też udziałowcami spółki Fratria, wydającej tytuł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami