Jacek Szczepan: z Veneo do agencji Intellect

Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji interaktywnej Intellect, obejmując stanowisko managera ds. marketingu i PR. Zastąpił Aleksandrę Juchę, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jacek Szczepan: z Veneo do agencji Intellect
Jacek Szczepan

Głównym zadaniem Szczepana jest dalsza rozbudowa działu marketingu agencji, pod kątem jeszcze szerszej, strategicznej obsługi klientów.

- Intellect działa od kilkunastu lat, przy czym przez dłuższy czas działaliśmy jako software house. Natomiast od kilku lat konsekwentnie budujemy kompetencje agencji digitalowej full-service i przyjście Jacka Szczepana do naszej firmy jest szczególnie ważne właśnie w tym kontekście. Jacek skupi się m.in. na rozbudowie kompetencji agencji w zakresie wsparcia strategicznego dla marek, content marketingu, koncepcji kreatywnych, Social Mediów. Dodatkowo zadba o działania marketingowe i PR dla samej agencji - mówi Wojciech Smoleń, właściciel i prezes agencji Intellect.  

Jacek Szczepan zastąpił Aleksandrę Juchę, dotychczasową marketing & PR manager agencji, która obecnie udała się na urlop macierzyński. Po jej powrocie do firmy oboje będą zajmować się dalszym rozwojem działu marketingu.

Przez ostatnie dwa lata  pracował w agencji Veneo, w której odpowiadał m.in. za kampanie dla krakowskiego dewelopera Megapolis czy Poczty Polskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał także prowadząc własną agencję koncertową Soulstone Gathering, która odpowiedzialna jest m.in. za organizację krakowskiego festiwalu o tej samej nazwie.

Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu