Player ma nowy pomysł na promocję. Buduje sieć ambasadorów

Należący do TVN Warner Bros. Discovery serwis Player buduje wokół swojego serwisu społeczność, którą chce zaangażować do promocji swoich produkcji. Najaktywniejsi fani będą mogli zostać ambasadorami Playera, co da im wstęp na specjalne wydarzenia i na udział w konkursach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Player ma nowy pomysł na promocję. Buduje sieć ambasadorów
Serwis streamingowy Player

- Jakiś czas temu stworzyliśmy w social mediach Playera społeczność Player Bliżej, której członkowie mieli możliwość obejrzenia prapremier naszych produkcji, wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach i spotkaniach ze swoimi idolami. Z kolei my dostajemy od nich potrzebny feedback, który stymuluje nas do ciągłego rozwoju i kolejnych pomysłów. Chcąc wyróżnić tych najwierniejszych przyjaciół Playera, postanowiliśmy stworzyć nową grupę – ambasadorów - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Wybór ambasadorów zostanie dokonany spośród najbardziej aktywnych członków społeczności Player Bliżej - Ich zadaniem będzie - w zasadzie to, co już robią - nieść w świat dobre słowo na temat Playera i jego produkcji - podkreślają przedstawiciele Playera.

Ambasadorzy będą mieli możliwość udział w wydarzeniach organizowanych przez Playera - tych specjalnych, jak również oficjalnych. Będą mogli poznać kulisy produkcji, a także twórców i serialowe gwiazdy. Specjalnie przygotowane dla nich zostaną konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

grafika

Player zorganizuje znów Player Day

Jakie wydarzenia będą organizowane dla społeczności Playera? - Wszystko wskazuje na to, że jesienią ponownie spotkamy się z naszymi fanami podczas Player Day, czyli wydarzenia, które tworzymy specjalnie z myślą o nich. Prapremierą „Pati” rozpoczęliśmy również cykl spotkań przy okazji premier tytułów wyczekiwanych przez użytkowników. Myślimy również o stworzeniu kolejnych okazji do spotkania z naszymi fanami, ale na razie jeszcze za wcześnie na szczegóły - podaje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-pati-player-zwiastun-serial-spin-off-skazana-data-premiery-obsada,7169660508681857a ##

Dziś biblioteka Player Original obejmuje m.in. takie produkcje jak “Chyłka”, “Szadź”, “Skazana”, “Behawiorysta”, “Pajęczyna”, “Kontrola”, „Mój agent”, “Tajemnica zawodowa”, “Żywioły Saszy - Ogień”, czy “Nieobecni”. Każda premiera serialu w Playerze plasuje się w czołówce trzech najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Dopiero po premierze w serwisie produkcje trafiają na antenę TVN.

Player oferuje pakiet z reklamami za 10 zł i pakiet bez reklam za 20 zł. Jest jeszcze pakiet z kanałami bez reklam za 40 zł miesięcznie, a także pakiety z ofertą HBO Max i Canal+.

Serwis nie podaje aktualnej liczby klientów. Według badania Mediapanel w lutym br. Player.pl miał 3,48 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 26 minut i 36 sekund.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady