Paramount Channel w Polsce zmienił się w Paramount Network (wideo)

Filmowo-serialowy kanał Paramount Channel nadaje w Polsce pod nową marką - Paramount Network. Zmianie nazwy towarzyszy powiększenie zasobów biblioteki o zagraniczne produkcje.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Paramount Channel w Polsce zmienił się w Paramount Network (wideo)

Paramount Channel wystartował w Polsce 19 marca 2015 roku i przez siedem lat oferował polskim miłośnikom rozrywki filmowej nowości i klasyki światowego kina. We wtorek, 8 marca 2022 roku kanał, którego właścicielem jest Paramount Global (dawniej ViacomCBS Networks International) przekształcił się w Polsce w Paramount Network. Rebranding jest odpowiedzią koncernu na rozwój branży medialnej oraz zmieniające się potrzeby i preferencje widzów.

Stacja zmieniła nazwę dzięki zgodzie czeskiego regulatora Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Pod nazwą Paramount Network stacja działa m.in. w Ameryce Północnej, oferując więcej reality-show niż w Europie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paramount-global-koniec-viacomcbs-jak-odbierac-paramount-vod-showtime-oferta-ceny,7170034437785217a ##

Rebrandingowi towarzyszy poszerzenie oferty filmowej o kolejne tytuły filmów z biblioteki wytwórni Paramount Pictures. Podobnie jak w pozostałych krajach, oferta kanału zostanie wzbogacona o produkcje innych amerykańskich wytwórni filmowych oraz najlepsze filmy europejskie z ostatnich kilkudziesięciu lat. W ofercie nie zabraknie również seriali.

Nowa oprawa graficzna

Paramount Network zyskał również nową oprawę graficzną, która jak informuje nadawca „podkreśla unikalność i hollywoodzki charakter oferowanej rozrywki. Jednocześnie oprawa ta jest zgodna z najnowocześniejszymi trendami dotyczącymi „user experience” w branży telewizyjnej”.

Zmianie towarzyszą działania marketingowe, które potrwają do 31 marca. W ramach kampanii emitowany jest spot wizerunkowy w telewizji i online oraz w wybranych TV-guidach pojawi się reklama prasowa.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział wewnętrzny Paramount Global.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/daniel-reszka-wiceprezes-ds-marek-rozrywkowych-i-mlodziezowych-viacomcbs-networks-ce-wywiad,7170047701002369a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie