Paramount Channel w Polsce zmienił się w Paramount Network (wideo)

Filmowo-serialowy kanał Paramount Channel nadaje w Polsce pod nową marką - Paramount Network. Zmianie nazwy towarzyszy powiększenie zasobów biblioteki o zagraniczne produkcje.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Paramount Channel w Polsce zmienił się w Paramount Network (wideo)

Paramount Channel wystartował w Polsce 19 marca 2015 roku i przez siedem lat oferował polskim miłośnikom rozrywki filmowej nowości i klasyki światowego kina. We wtorek, 8 marca 2022 roku kanał, którego właścicielem jest Paramount Global (dawniej ViacomCBS Networks International) przekształcił się w Polsce w Paramount Network. Rebranding jest odpowiedzią koncernu na rozwój branży medialnej oraz zmieniające się potrzeby i preferencje widzów.

Stacja zmieniła nazwę dzięki zgodzie czeskiego regulatora Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Pod nazwą Paramount Network stacja działa m.in. w Ameryce Północnej, oferując więcej reality-show niż w Europie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paramount-global-koniec-viacomcbs-jak-odbierac-paramount-vod-showtime-oferta-ceny,7170034437785217a ##

Rebrandingowi towarzyszy poszerzenie oferty filmowej o kolejne tytuły filmów z biblioteki wytwórni Paramount Pictures. Podobnie jak w pozostałych krajach, oferta kanału zostanie wzbogacona o produkcje innych amerykańskich wytwórni filmowych oraz najlepsze filmy europejskie z ostatnich kilkudziesięciu lat. W ofercie nie zabraknie również seriali.

Nowa oprawa graficzna

Paramount Network zyskał również nową oprawę graficzną, która jak informuje nadawca „podkreśla unikalność i hollywoodzki charakter oferowanej rozrywki. Jednocześnie oprawa ta jest zgodna z najnowocześniejszymi trendami dotyczącymi „user experience” w branży telewizyjnej”.

Zmianie towarzyszą działania marketingowe, które potrwają do 31 marca. W ramach kampanii emitowany jest spot wizerunkowy w telewizji i online oraz w wybranych TV-guidach pojawi się reklama prasowa.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział wewnętrzny Paramount Global.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/daniel-reszka-wiceprezes-ds-marek-rozrywkowych-i-mlodziezowych-viacomcbs-networks-ce-wywiad,7170047701002369a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"