SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak Polacy korzystają z serwisów zakupów grupowych (raport)

Dwie trzecie polskich użytkowników serwisów zakupów grupowych wykupuje w nich oferty nie częściej niż raz w miesiącu. Prawie jedna trzecia napotkała problem podczas realizacji kuponu rabatowego.

Jak Polacy korzystają z serwisów zakupów grupowych (raport)

Z badania przeprowadzonego przez GoDealla.pl wynika, że tylko 16 proc. polskich internautów korzystających z serwisów social shoppingowych kupuje w nich oferty co tydzień lub częściej. Zdecydowana większość użytkowników decyduje się na to nie częściej niż raz w miesiącu.

>>> Polskie firmy o zakupach grupowych: współpraca z nimi największą wadą



Prawie jedna trzecia użytkowników napotkała problem podczas realizacji kuponu zniżkowego. Najczęściej wskazywanymi trudnościami były termin realizacji oraz problem z rezerwacją.


Większość internautów korzystających z serwisów zakupów grupowych woli otrzymywać kupony na telefon komórkowy, a nie w formie drukowanej.


Co piąty internauta w lokalu czy firmie, od której kupił usługę lub produkt na portalu social shoppingowym, nie czuł się jak pełnoprawny klient.


Mimo wszystko prawie dwie trzecie użytkowników chociaż raz wróciło do miejsca, do którego wykupiło wcześniej kupon rabatowy, żeby skorzystać z usługi już bez promocji. Ponad 70 proc. respondentów deklaruje, że dalej będzie tak robić.


Produkty i usługi oferowane w serwisach social shoppingowych są polecane innym osobom przez prawie wszystkich ich użytkowników.


Największym wzięciem na stronach zakupów grupowych cieszą się oferty dotyczące kultury i rozrywki, kursów i szkoleń, restauracji i kawiarni oraz zdrowia i urody.


Badanie w formie ankiet zostało przeprowadzone wśród 1177 użytkowników GoDealla.pl, portalu agregującego lokalne zniżki i oferty zakupów grupowych. Sondaż realizowano od 28 maja do 2 czerwca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak Polacy korzystają z serwisów zakupów grupowych (raport)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient
Te głupkowate zakupy grupowe to wariactwo i sposób na wykończenie sprzedawców i usługodawców....-całkowicie bez opamietania!!! wariactwo! Zarabiają tylko Ci co organizują sprzedaż kuponów, a nie Ci co tam sie ogłaszają i wspołpracują z tymi wyzyskiwaczami....
Po co Ci usługodawcy tam sie ładują, po co tam idą -chyba na wykonczenie samego siebie!!!
Opamietajcie się -bo zeby nie było za pozno- uwazajcie- nie zachłystujcie sie byle czym!!!...
To prawda ze nie jest sie traktowanym normalnie-korzystałem kilkukrotnie z takich kuponów -mam złe wrazenia- zawsze jest jakies "ale" -termin-jakosc obsługi-permanentna "złość" kelnerów w resteuracji -itd.....
Jednym słowem -to LIPA -to fakt -i złudzeniem jest to iż taniej , to tak samo dobrze , jak normalnie pojdzie sie do tego miejsca....
Usługodawcy -uwazajcie!!!!! Klienci -nie wierzcie tym kuponom!!!!....
odpowiedź
User
klient
.
odpowiedź
User
Patryk
Bardzo ciekawy badanie tylko, że niestety nic nie mówiące, cyt. "Badanie w formie ankiet zostało przeprowadzone wśród 1177 użytkowników GoDealla.pl, portalu agregującego lokalne zniżki i oferty zakupów grupowych. Sondaż realizowano od 28 maja do 2 czerwca."

Co za tym idzie badanie zostało przeprowadzone wśród użytkowników aktywnie korzystających z zakupów grupowych, zatem już sam tytuł "Jak Polacy korzystają z zakupów grupowych" jest niedorzeczny.

To trochę tak jakby jadąc pociągiem robić badanie wśród podróżnych na temat tego czy korzystają z transportu kolejowego.
odpowiedź
User
Misza
Interes na zakupach grupowych moga zrobić wszystkie 3 strony pod warunkiem, że wszyscy są świadomi tego w co sie pakują: usługodawca rozumie mechanizm - pragnie przyciągnąć klientów, portal - przedstawia wszystkie warunki otwarcie zarówno dla klienta, jak i usługodawcy, wreszcie klient - kupuje voucher znając wszystkie warunki. Taki układ rzeczywiście tworzy wartość dodaną. Niestety nie wszystkie portale rozumieja te zależności. Dobrym wzorem do nasladowaniajest fastdeal.pl - stosuje live shopping - nie czeka się na zebranie odpowiedniej liczby osób, osoby nieświadome takiego obowiązku na innych portalach często nie mogą skorzystać z oferty z tego błachego powodu:(
odpowiedź