Grupa ZPR Media ruszyła z radiem VIBE FM

Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe radio VIBE FM. Nowa stacja zastąpiła hiphopowe Radio GO, realizowane przez uczestników "Radio Akademii". VIBE FM ma prezentować świeże miejskie granie, przede wszystkim rap i hip hop, a docelowo tworzyć także autorski kontent wideo.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Grupa ZPR Media ruszyła z radiem VIBE FM

Radia VIBE FM można słychać za pośrednictwem playera umieszczonego na stronie internetowej stacji i przez mobilną aplikację.

- Dzisiaj wyzwaniem dla radia jest wyjście ze swojej strefy komfortu i zabieganie o odbiorców także w internecie, za pomocą ciekawych formatów i wyróżniających się osobowości - mówi Norbert Bieńkowski, head of content VIBE FM. Z Grupą ZPR Media jest związany od 2012 roku, jest koordynatorem projektu Radio Akademia - szkolenia dla młodych radiowców, na bazie którego działało dotychczasowe Radio GO.

- VIBE FM będzie obecne w sieci nie tylko jako radio w formacie Urban Contemporary (UC), ale pojawi się też w mediach społecznościowych i na platformach streamingowych. Odbiorców zamierzamy przyciągnąć także ciekawymi formatami wideo - dodaje.

grafika

Kogo usłyszymy w VIBE FM?

Na antenie usłyszeć będzie można: Joanidis - DJ-kę, która grała będzie autorskie sety, zarówno live na antenie jak i w social mediach, Ewę Ekwę i Dawida Kowalczyka - prezenterów pasma południowego, Igę Dudziuk z autorską audycją Rap raport czy Favst - producenta muzycznego, który od września ruszy z autorskim programem, podcastem i formatem wideo.

Vibe FM został patronem medialnym festiwalu Clout Festival 2.0. - Worldwide Rap Festiwal, który odbędzie się w weekend 8 i 9 lipca w Warszawie. Podczas trwania imprezy ustawione będzie mobilne studio Vibe FM, z którego realizowane będą audycje na żywo.

- Cieszymy się, że już na sam początek istnienia VIBE FM objęliśmy patronat nad Clout Fesitval - line up wpisuje się w muzykę graną przez nas a wielkomiejska przestrzeń Warszawy przyciąga młodych ludzi, dla których gramy. Na antenie będziemy rozdawali darmowe zaproszenia na ten dwudniowy festiwal - dodaje Bieńkowski.

Merytoryczny nadzór nad projektem sprawował będzie Piotr Rzepka, dyrektor programowy w stacjach grupy Time.

Stanowisko head of music VIBE FM objął Rafał Wróblewski, od 2018 r. pracujący na stanowisku redaktora prowadzącego www.eska.pl.

Osoby odpowiedzialne za marketing będą podlegały pod Irmę Tomaszewską, dyrektor marketingu i promocji w spółce Time oraz dyrektor generalną Targów Książki i Mediów Vivelo.

Szef rady nadzorczej ZPR Media Zbigniew Benbenek w maju br. mówił Wirtualnemedia.pl, że marka Radio GO nie zniknie z portfolio Grupy ZPR Media. - Radio GO traktuję jako szerszą, parasolową nazwę, którą chcemy inaczej wykorzystać. Ale więcej na razie nie mogę powiedzieć - ucina Benbenek.

Firma Time, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w 2021 r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day