Ponad milion widzów teleturnieju „Jaka to melodia?” w TVP1

Emitowany w TVP1 teleturniej „Jaka to melodia?” w sezonie jesiennym ogląda średnio 1,09 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Ponad milion widzów teleturnieju „Jaka to melodia?” w TVP1
Rafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 3 września do 9 października 2022 roku wyniosła 1,08 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,65 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,70 proc. w grupie 16-49 i 7,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 9 października. Śledziło go średnio 1,39 mln osób.

grafika

Gospodarzem „Jaka to melodia?” od sezonu 2019/2020 jest Rafał Brzozowski. W sezonie 2018/2019 teleturniej prowadził Norbert „Norbi” Dudziuk, a przez poprzednie 21 lat w tej roli występował Robert Janowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprawa-dla-reportera-ogladalnosc-tvp1-coraz-mniej-widzow-krzysztof-kononowicz,7169755857434241a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]