SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Korolczuk dyrektorem kreatywnym Grey group

Jakub Korolczuk objął stanowisko executive creative director w Grey group. Korolczuk zastąpił Katarzynę Sośnierz, która opuściła agencję w czerwcu br.

Jakub Korolczuk Article

Wcześniej Jakub Korolczuk pracował dla agencji sieciowych takich jak Change Integrated, Saatchi & Saatchi czy DDB. Jest autorem kampanii dla wielu międzynarodowych i polskich marek, m.in. Toyota, Skoda, Carlsberg, Tatra, P&G, T-Mobile, Plus, Lipton, McDonald’s, Tyskie, Bank Millennium, Hochland, Amika, Heinz czy Google. Zasłynął też jako jeden z twórców scenariusza amerykańskiego thrillera „After Life”, w którym zagrali m.in. Liam Neeson i Christina Ricci.

Korolczuk zdobył w swojej karierze ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywnych, takich jak Cannes Lion, Eurobest, Epica, a także Grand Prix na festiwalach Art Directors Club of Europe i Effie. Zdobył lwy w Cannes zarówno jako copywriter jak i dyrektor kreatywny.

- Wiele tygodni prowadziliśmy rozmowy z kandydatami na stanowisko szefa kreacji Grey group. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kubą, gdyż jest on jedną z najbardziej utytułowanych osób polskiej branży reklamowej, a przy tym reprezentuje sposób myślenia, który jest bardzo bliski kierunkowi, w jakim podążamy. Jest wizjonerem, innowatorem, biegłym w kreatywnym łączeniu różnych kanałów komunikacji w ramach jednej wspólnej i długofalowej idei - mówi Rafał Baran, szef Grey group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jakub Korolczuk dyrektorem kreatywnym Grey group

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
nie wygląda kompetentnie, co to za obrzydliwy zarost.. człowieku ogól się i wyglądaj jak profesjonalista...!
14 16
odpowiedź
User
Znawca
Ludzie z agencji, czyli skarpeta na szyi, ubrania z zary i imprezka z dragami. babilon a bandit, vampire bandit
11 10
odpowiedź
User
Janek znawca czytanek.
W agencji, jak to w agencji... szerza sie patologie. A to wyzysk, a to umowy kombinowane, smieciowe firmy etc. A to uzywki psychoaktywne, a to zdrady... Na szczescie fala mody na prace w agencji bezpowrotnie minela. Dzis to juz totalny obciach... i nie ma tam juz normalnych ludzi. Jedynie rat race sloikow.
13 10
odpowiedź
User
hanys
Tego można było się spodziewać. Ile tu żółci i zawiści. A wy co - jesteście dumni ze swoich stanowisk kierowniczych... w Biedronce ?
10 9
odpowiedź
User
uważam sobie
czy atrybutem kreacji muszą być powyciągane ciuchy w stylu zara i ogólnie zaniedbany wygląd "kreatywnego"?
Zastanawiam się na ile do pomysłów proponowanych klientom przenosi się taka, delikatnie mówiąc, nonszalancja.
9 10
odpowiedź