SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Prószyński, Piotr Radio, Rafał Kreusch i Magda Albiniak w Przeagencji

Z początkiem sierpnia do zespołu agencji Przeagencja dołączyli Jakub Prószyński, Piotr Radio, Rafał Kreusch i Magda Albiniak.

Piotr Radio, Jakub Prószyński, Rafał Kreusch, Magda Albiniak Article

Jakub Prószyński objął stanowisko social media managera. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji, wdrożeniem nowych rozwiązań dla klientów i optymalizacją działań w obrębie social media.

Prószyński wcześniej pracował m.in. w agencjach Think Kong, faceADDICTED, Monday PR oraz Havas Worldwide Warsaw.

Z branżą social media marketingu jest związany od pięciu lat. Prowadzi też blog Pijarukoksu.pl.

Pracę w dziale client service Przeagencji rozpoczęli Magda Albiniak i Piotr Radio. Albiniak, która ostatnio pracowała w Multi Communications, zajmie się wsparciem w obsłudze klienta i działaniach PR-owych. Piotr Radio, wcześniej copywriter w Red8 Digital, objął stanowisko junior account managera i  zajmie się obsługą bieżących projektów agencji.

Do zespołu IT dołączył nowy web developer, Rafał Kreusch. Były informatyk Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, wcześniej zajmował się pisaniem aplikacji webowych i zarządzaniem serwerami. W Przeagencji będzie odpowiedzialny za pisanie nowych i rozbudowę istniejących aplikacji webowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jakub Prószyński, Piotr Radio, Rafał Kreusch i Magda Albiniak w Przeagencji

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Angela
Good news! Powodzenia. :)
9 8
odpowiedź
User
ciekawski
fajnie kolejny dobry news! tak trzymać!
9 8
odpowiedź
User
Hałs
o proszę, komentsy o regularnym "ekspercie" na WM znikają aż miło.
gratuluje "profesjonalizmu".
12 8
odpowiedź
User
joł
Prószyński zmienia agencje jak rękawiczki, natomiast u "zwykłego kandydata" taki rozstrzał byłby źle postrzegany. Milutko!
8 8
odpowiedź