Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jakub Sagan zaczął pracę jako associate creative director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Poprzednio był związany z K2, a wcześniej m.in. z The Digitals, Young & Rubicam Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt
Jakub Sagan

W 180heartbeats + Jung v. Matt Jakub Sagan wraz z Bartłomiejem Walczukiem utworzy team associate creative directorów pracujących dla Nike. - Od początku istnienia 180heartbeats koncentrujemy się na tworzeniu silnego działu kreacji i niestandardowej komunikacji dla naszych klientów. Kompetencje i doświadczenie Kuby idealnie wpisują  się w nasze motto - kreowania ekscytacji marką - uzasadnia zatrudnienie Sagana Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w agencji.

Przez ostatnie półtora roku Jakub Sagan pracował jako deputy creative director w K2. Kierował kilkuosobowym zespołem pracującym głównie dla IKEA, PGE i Heinekena. Zespół ten przygotował m.in. internetowy cykl spotów IKEA „Czy jest na to Metod?”, ambientową akcji dla PGE „Energetyczne przystanki” i kampanię serialu „The Walking Dead” połączoną z promowaniem dawstwa organów.

Wcześniej przez prawie pięć lat pracował jako senior copywriter w The Digitals, m.in. przy kampaniach „Ekipa w komplecie” dla Warki i „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji. Karierę w branży reklamowej zaczął w Young & Rubicam Poland, gdzie współtworzył reklamy m.in. piwa Perła, Plusa i wody Żywiec Zdrój oraz akcję dla Amnesty International.

Przygotowywane przez niego kampanie zdobyły 18 nagród i wyróżnień w polskich oraz zagranicznych konkursach reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style