SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro podróży Jarosława Kuźniara podwoiło wyniki, Kuźniar Media ze stratą

Należące do Jarosława Kuźniara butikowe biuro podróży Goforworld w ub.r. powiększyło przychody o 126 proc. do 968 tys. zł, a jego zysk netto podskoczył z 17,7 do 129 tys. zł. Natomiast agencja content marketingowa Kuźniar Media przy 3,53 mln zł przychodów miała 236,1 tys. zł straty netto.

Jarosław Kuźniar (fot. materiały prasowe)Jarosław Kuźniar (fot. materiały prasowe)

Przychody spółki Goforworld w ub.r. poszły w górę z 428,3 do 968 tys. zł. Koszty operacyjne zwiększyły się znacznie słabiej - z 419,8 do 844,5 tys. zł. W ub.r. firma przeznaczyła 767,1 tys. zł na usługi obce, 28,6 tys. zł na podróże służbowe, 22,6 tys. zł na zużycie materiałów i energii, a 20,8 tys. zł wyniosły pozostałe koszty rodzajowe.

Przychodowo spółka nie wróciła jeszcze do pułapu z przedcovidowego 2019 roku - wtedy wypracowała 1,62 mln zł wpływów, a przy 1,81 mln zł kosztów operacyjnych jej strata netto sięgnęła 188,9 tys. zł. Rok wcześniej zanotowała 1,59 mln zł przychodów i 45,6 tys. zł straty netto, a w 2017 roku - 1,4 mln zł wpływów i 1,3 tys. zł straty netto. Natomiast w 2020 roku jej przychody skurczyły się do 575,6 tys. zł, a strata netto sięgnęła 109 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za to zysk Goforworld w ub.r. był rekordowy w jej historii. Dzięki temu jej ujemny kapitał własny spółki zmalał z -301,3 do 172,3 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Agencja Kuźniar Media generuje kilkakrotnie wyższe przychody. W ub.r. zwiększyły się one o 2,5 proc. - z 3,45 do 3,53 mln zł.

Jej koszty operacyjne poszły natomiast w górę o 18,5 proc. do 3,76 mln zł. Agencja przeznaczyła w ub.r. 3,12 mln zł na usługi obce, 579,8 tys. zł na wynagrodzenia, a 49,7 tys. zł na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze.

Spółka we własnym studiu podcastowym realizuje kilkadziesiąt cyklów publikowanych na platformie Voice House. Jesienią ub.r. po dwóch latach testów uruchomiono na niej ofertę subskrypcyjną: tygodniowy dostęp kosztuje 9 zł, miesięczny - 29 zł, a roczny - 232 zł.

- Od początku istnienia platformy głównym inwestorem jest agencja Kuźniar Media. Ale to się zaczyna zmieniać. Ostatni rok to zdecydowanie zwiększenie rentowności Voice House. Współpraca z takimi markami jak BNP Paribas, Microsoft, SAP, Google, Komputronik, Dell Technologies, Accenture, Deloitte, ESL - wyliczał Jarosław Kuźniar w grudniu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Natomiast Kuźniar Media realizuje też usługi z zakresu komunikacji social mediowej, influencer marketingu, treści wideo i szkoleń. Rentowność netto całej agencji pogorszyła się z 247 tys. zł zysku do 236,1 tys. zł straty. Zeszłoroczna strata uszczupliła kapitał własny dirmy z 526,2 do 290,1 tys. zł.

W spółce zarządzającej Fabryką Rozsądku Jarosław Kuźniar ma 99 proc. udziałów, a w Kuźniar Media - 98 proc. Pozostałe walory należą do Magdaleny Kuźniar.

Dołącz do dyskusji: Biuro podróży Jarosława Kuźniara podwoiło wyniki, Kuźniar Media ze stratą

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jener
Czemu o tym piszecie?
odpowiedź
User
Analityk
Koozniar prawie tak duzi jak TVN.
odpowiedź
User
Jan
Nie dziwi mnie to, ludzie lubia podrozowac i chca zwiedzac swiat. Natomiast sorry ale kto chce sluchac infantylnych podcastow o niczym?
odpowiedź