Javier Bardem przeciwnikiem Jamesa Bonda. Wybrał go Daniel Craig

Do kin trafia obraz "Skyfall" z Danielem Craigiem w roli głównej. Przeciwnika Jamesa Bonda zagrał Javier Bardem, którego jako pierwszy do udziału w produkcji zaprosił właśnie Craig.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Craig twierdzi, że osobiście dokonał wstępnej rekrutacji Bardema, gdy spotkali się na gali dobroczynnej w Los Angeles. - Po prostu go o to spytałem, a on powiedział: tak - śmiał się filmowy 007.

Z kolei Bardem wspominał, że pierwszym Bondem, którego obejrzał (w wieku 11 lat) był "Moonraker" z Rogerem Moore'em. Od tamtej pory, jak zapewnia, nie opuścił żadnego filmu z serii. - Myślę, że mój występ jest rodzajem hołdu złożonego malowniczym "czarnym charakterom" obecnym w tym gatunku, choć pracując nad rolą, nie odwoływałem się szczególnie do żadnego z nich. Moim zdaniem Silva to anioł śmierci, całkowicie zepsuty, do szpiku kości, który jednak potrafi sprawiać doskonałe wrażenie.

Reżyser Sam Mendes uważał, że właśnie Bardem był zdolny wcielić w życie jego koncepcję, by w nowym filmie znalazł się "czarny charakter, jakiego w cyklu bondowskim nie było od dawna. - Ważne było zachowanie proporcji pomiędzy pewną teatralnością Silvy - to przecież tradycja filmów o Bondzie - a wiarygodnością jego charakteru - podkreślał reżyser. - Musiał być na swój sposób zabawny, ale niebezpieczny, nawet dziwaczny. Jestem zdania, że Javier spełnił nasze oczekiwania z nawiązką.

W filmie, który trafi do kin 26 października, występują także Bérénice Marlohe, Ralph Fiennes, Helen McCrory, Naomie Harris, Ben Whishaw oraz Judi Dench.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu