SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jbcomm dla Gutt Vodka

JBcomm rozpoczęła działania komunikacyjne dla marki Gutt Vodka.

Agencja rozpoczęła pracę od przygotowania strategii PR, prowadzi biuro prasowe, będzie wspierać Klienta w działaniach wizerunkowych, eventowych oraz w social media.

Klient trafił do JBcomm dzięki rekomendacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Gutt Vodka to nowa polska marka wódek produkowanych wyłącznie z polskiego żyta. Wytwarzane są w trzech odmianach smakowych, w oparciu o tradycyjną recepturę i w niewielkich partiach. Ze względu na jakość oraz cenę zaliczane są do kategorii premium.

 

Dołącz do dyskusji: Jbcomm dla Gutt Vodka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl