Topnieje widownia programów Rachonia: „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” w TVP Info

W tym roku magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 359 tys. widzów. Wyższą widownię - 454 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie części audycji zanotowały spadki względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Topnieje widownia programów Rachonia: „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” w TVP Info
Michał Rachoń w programie TVP Info „Jedziemy”; fot. TVP

Poranny program TVP Info „Jedziemy” aktualnie emitowany jest od poniedziałku do piątku około godz. 7.13. Jego średnia oglądalność w okresie od 9 stycznia do 22 maja 2023 roku wyniosła 359 tys. osób, co przełożyło się na 11,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 15 maja - obejrzało je 449 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-tyle-wizji-szklo-kontaktowe-kto-oglada-profil-widza-prowadzacy,7169649404126849a ##

Audycja miała o 77 tys. widzów mniej względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 3 stycznia do 23 maja br. cykl śledziło 436 tys. osób (odpowiednio 12,24 proc., 5,05 proc. i 6,88 proc. udziału).

grafika

„Jedziemy dalej” śledzi 446 tys. widzów

Wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do piątku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 454 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 11,94 proc., 3,72 proc. i 6,08 proc.

„Jedziemy dalej” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciło 35 tys. osób - wówczas cykl śledziło 489 tys. widzów (12,57 proc., 4,85 proc. i 6,48 proc. udziału).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-czy-klamstwa-tvp-info-jakub-maciejewski-kto-to-jest,7169648724768897a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji