SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienny spot wizerunkowy TVN-u

TVN po raz piąty promuje nową ramówkę wykorzystując wizerunkowy spot. Reklama tym razem ma miejski charakter i adresowana jest do grupy widzów w wieku 16-25, do której dużym stacjom najtrudniej trafić.

- Chodziło nam o to, by spot miał miejski i młodzieżowy charakter, a sztuka ulicy właśnie z czymś takim się kojarzy – tłumaczy nam ideę reklamy dyrektor autopromocji TVN SA Robert Przyszlak. Graffiti, wykorzystane w spocie, namalował znany w międzynarodowym środowisku grafficiarz o pseudonimie “Zbiok”. – Zależało nam o zmianie postrzeganiu graffiti, które zwykle kojarzy się z niszczeniem. Dlatego wybraliśmy artystę, którego prace obecne są w międzynarodowych galeriach – opowiada nam Przyszlak.

Jesienny spot wizerunkowy TVN-u

 Utworem, który można usłyszeć w spocie, jest piosenka zespołu Delphic zatytułowana "Clarion Call" - Nowoczesna, lekko przybrudzona, dobrze oddaje klimat sztuki ulicy – opisuje utwór Przyszlak. Za projekt scenografii odpowiadali: Katarzyna Sobańska-Strzałkowska i Marcel Sławiński, a wykonał ją Jerzy Prożogo (Prodekor). Reżyserem reklamy był Maciej Szwabe, a art directorem - Przemek Kilichowski. Cały pomysł spotu powstał w dziale autopromocji TVN-u. Postprodukcja reklamy zajęła ponad miesiąc.

Jak Państwu podoba się nowy spot TVN-u? Zachęcamy do dyskusji.

Dołącz do dyskusji: Jesienny spot wizerunkowy TVN-u

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
audir
reklama taka sobie, powiedziałabym nawet do dupy... Podsumowanie idealne na końcu , tylko sie odwrócić i wyłączyć.
odpowiedź
User
megter
Według mnie reklama jest słaba, zakończenie jest beznadziejne. No co Magda wchodzi do restauracji, koniec TVN tak. Bez motywu żadnego. Lepiej by było gdyby doszło do muru z grafiką TVN tak. Albo do widoku przedmieścia itp. A tak zakończyło się słabo na restauracji.
odpowiedź
User
Bruce
Po kilku świetnych auto-promosach TVNu to jest porażka. Głupie wdzięczenie się do małolatów formą, która będzie alienować core target jest strzałem w stopę. A lokomotywy ramówki - Majka, Gessler i Foremniak mają w oczach przerażenie.
odpowiedź