Jet Line oferuje 3 typy nośników reklamowych w kurortach

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, przygotowała dla swoichklientów specjalną wakacyjną ofertę. Marketerzy chcący dotrzeć zprzekazem do osób wypoczywających w popularnych nadbałtyckichkurortach mogą skorzystać z 14-dniowych pakietów z udziałem trzechróżnych typów nośników mobilnych - airboardów, mobijetów i nowychjetbike'ów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podobnie jak w ubiegłych latach na polskich plażach pojawią siępneumatyczne airboardy (o wymiarach 12x8 m). Ich zaletą jestwielkość, szybki montaż i możliwość przeniesienia w inne miejsce.Natomiast mobijety, samochody wyposażone w oświetlone tablice 6x3m, będą się poruszać po głównych ulicach 12 najpopularniejszychmiejscowości Wybrzeża. Z kolei w miejscach, do których nie możnawjechać samochodem, wczasowicze zobaczą jetbike'i - pojazdyreklamowe napędzane siłą mięśni, zbliżone konstrukcją do rowerów.Akcje można planować w terminach od 21 czerwca do końca sierpnia,czyli w okresie wakacji szkolnych.

Airboard jest nośnikiem, który przyciąga wzrok odbiorców zewzględu na pojawianie się w niestandardowych miejscach i swójniebagatelny rozmiar. Mobijety zapewniają dużą elastyczność wrealizowaniu kampanii dzięki nadajnikom, które pozwalająprecyzyjnie określić aktualne miejsce, w którym znajduje się pojazdi w razie potrzeby zmodyfikować zaplanowaną trasę. Z kolei zadaniemjetbike'ów jest dotarcie do wszystkich miejsc, w których, zewzględów technicznych, nie mogą pojawić się airboardy i mobijety.Wykorzystanie wszystkich typów nośników pozwala na reagowanie nazmieniające się warunki pogodowe i kierowanie reklamy w miejsca onajwiększym natężeniu potencjalnych odbiorców w zależności od porydnia.

- Mamy trzy różne nośniki mobilne, które sprawiają, że nadmorskakampania out-of-home musi zostać zauważona przez osoby spędzającewakacje na polskim Wybrzeżu - stwierdził Michał Ciundziewicki,prezes Jet Line. - Do dyspozycji naszych klientów są także tablicemotorway 12x4 m, które mogą towarzyszyć potencjalnym odbiorcom jużpodczas samochodowej podróży nad morze. Liczymy, że dzięki tejuzupełniającej się ofercie, nasi klienci odniosą latem marketingowysukces - dodał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]