Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową

Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową opartą na nośnikachmobilnych. Firma umożliwia również krótsze ekspozycje przekazów napowierzchniach typu motorway.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Letnia oferta "Reklama lubi wakacje", którą wprowadza właśnieJet Line, jest przeznaczona dla kampanii realizowanych nad morzempodczas wakacji. Firma proponuje prowadzenie akcji reklamowych zwykorzystywaniem swoich trzech nośników mobilnych: airboardów,mobijetów i jetbike'ów, które mogą być powierzchniami samodzielnymialbo uzupełnieniem outdoorowych działań stacjonarnych.

Jednocześnie Jet Line wprowadza dwutygodniowe ekspozycje natablicach typu motorway 12 x 4m, na których kampanie trwały do tejpory co najmniej miesiąc. - Nasi klienci pytali o taką możliwość,ponieważ zwiększa ona efektywność reklamy, natomiast angażujeniższe koszty - uzasadnia Michał Ciundziewicki, prezes zarządufirmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej