SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Biernacka i Maciej Kozina na stanowiskach creative group head w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciej Kozina, tworzący seniorski team kreatywny pracujący w agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska), awansowali na stanowiska creative group headów.

Article

Na nowo objętych stanowiskach Biernacka i Kozina wspólnie odpowiadają za koordynowanie pracy i rozwój teamów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobar Polska. Raportują do creative directora Yuri Drabenta.

Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju ub.r. Do tej pory pracowała w agencji na stanowisku senior art directora. Z branżą reklamową związana jest od 1998 roku. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather.  Współtworzyła m.in. kampanie jak „Język Polski jest Ą-Ę”, „Fail Hitler” oraz akcje wprowadzające na rynek nju mobile i Heyah.

Maciej Kozina w Isobar Polska pracuje od prawie dwóch lat, dotychczas jako senior copywriter. Jest współautorem takich projektów jak „Waiting Signs of Hope” (dla Fundacji Itaka), „Bardzo dobre maniery” (dla PCK), „Kibicuj Paczką” (Tic Tac), „100 placów zabaw na 100 lat Nivea”. Wcześniej związany był z agencjami FCB Warsaw, Change Integrated, Cheil Poland i 180heartbeats + Jung v. Matt.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Biernacka i Maciej Kozina na stanowiskach creative group head w Isobar Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl