Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi

Marka Dafi (dzbanki i butelki filtrujące) stworzyła wraz z agencją mediowo-kreatywną BeDigital akcję specjalną „Mistrzowie oszczędzania”, której celem jest pokazanie, jak dużo można zaoszczędzić dzięki filtrowaniu wody z kranu, w przeciwieństwie do kupowania wód butelkowanych. Twarzami akcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w reklamie Dafi

Dafi  w najnowszej kampanii wprowadza specjalną promocję na dzbanki filtrujące oraz skorzystała ze wsparcia wizerunku gwiazd. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor stali się twarzami „Mistrzów oszczędzania” - akcji specjalnej, mającej na celu uświadomienie konsumentom, jak wiele można zaoszczędzić filtrując wodę z kranu, a nie kupując jej w jednorazowych butelkach.

Oprócz korzyści finansowych, kampania zwraca również uwagę na aspekt ekologiczny, dotyczący nadmiernej zużycia plastiku podczas kupowania wód butelkowanych w jednorazowych opakowaniach. Podczas trwania działań marketingowych Klienci mogą kupić nowy dzbanek filtrujący w obniżonej cenie oraz filtry w atrakcyjnych wielopakach.

Agencja BeDigital pomogła w przygotowaniu materiałów dla całej kampanii, odpowiadała m. in. za przygotowanie KV, briefu na sesję zdjęciową oraz przygotowanie spotu (digital).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu