Joanna Kulig w zmysłowym coverze "I Can Boogie" dla Reserved

„Rendez-vous” to trzeci, ostatni film promujący jesienno-zimową kolekcję Reserved (LPP). Tym razem Joanna Kulig występuje w klimatycznej interpretacji pierwszych wersów hitu "I Can Boogie".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Kulig w zmysłowym coverze "I Can Boogie" dla Reserved

Wystartowała trzecia odsłona jesiennej kampanii Reserved, z udziałem aktorki Joanny Kulig i francuskiej influencerki Jeanne Damas. Krótka etiuda przenosi widzów w klimat dawnych lat, gdzie Kulig w jazzowej aranżacji fortepianu śpiewa fragment "I Can Boogie". W kolejnych ujęciach, w rytm wolnej muzyki, tańczy przedwojenne tango z Jeanne Damas.

„Rendez-vous” zapowiada kolekcję Premium

- Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna - wyjaśnia przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

- Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie - można interpretować na wiele sposobów - czytamy w komunikacie marki.

Spot „Rendez-vous” w reżyserii Gordona von Steinera można oglądać m.in. w internecie. Zapowiada on kapsułową kolekcję Premium. Producenci stawiają w niej na ubrania bazowe, szlachetne materiały jak wełna z merynosów czy kaszmir, bawełnę organiczną oraz bawełnę Pima. Dominować będzie czerń, biel i klasyczna elegancja.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dyrektor-marketingu-reserved-o-starych-dobry-czasach-kiedy-kobieta-byla-kobieta ##

"I Can Boogie"

Kampania Reserved ruszyła w pierwszych dniach września. Jej hasło "I Can Boogie" nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70.,  w rolach głównych znajdują się bohaterki, które mają "biust i talię". W premierowej, musicalowej odsłonie, aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas śpiewały hit "I Can Boogie". Kolejna, dynamiczna odsłona kręcona w centrum Warszawy, pokazywała bohaterki w radosnym tańcu.

Produkcją wszystkich reklam w cyklu zajęła się Warsaw Creatives.

Gwiazdy reklamują Reserved

LPP angażuje w ostatnim czasie do kampanii swojej flagowej marki międzynarodowe gwiazdy. Z okazji otwarcia pierwszego salonu w Londynie, markę promowała supermodelka Kate Moss. Z kolei wiosenno-letnią kolekcję reklamowała kampania "I love Cindy" z udziałem innej gwiazdy modelingu, Cindy Crawford.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek