Josep Hernandez przeszedł z Mondelez do Wavemaker

Josep Hernandez, poprzednio pełniący funkcję senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez, dołączył do zespołu agencji Wavemaker, gdzie objął stanowisko global client lead. Odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Wavemaker (agencji, która powstała z połączenia MEC i Maxusa) Josep Hernandez odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal. Zajmie się m.in. globalną strategią dla tego marketera, która potem wdrażana będzie na rynkach lokalnych.

Będzie pracować w biurze w Paryżu, a raportować do Aarona Smitha, global chief client officera Wavemaker.

Josep Hernandez ostatnio, od 2012 roku, pracował jako senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez. Przypisuje mu się rosnąc, globalny zwrot inwestycji w media dla takich marek koncernu jak Oreo, Cadbury, Trident.

Wcześniej związany był z rynkiem agencji reklamowych, pracował m.in. w Wunderman, Y&R i Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style