Julia Krzemińska w MyFace.ar jako head of sales będzie uczestniczyła w rozpowszechnianiu influence AR marketingu. Na stanowisku zastąpi Dimę Shevchenko, który jednocześnie był CEO i head of sales w spółce (Shevchenko pozostaje CEO MyFace.ar).
Z kolei Łukasz Wieszczyński w spółce będzie się zajmować rozwojem oferty marketingu digital AR w obszarze social media dla klientów zarówno w Polsce jak i zagranicznych.
Krzemińska to sales manager z ponad 20-letnim doświadczeniem branżowym w zakresie nadzorowania kanałów sprzedaży oraz rozwoju nowych klientów. Realizowała projekty dla największych polskich i światowych koncernów, m.in.: Nestle, Brown Forman, Henkel, Lego, Hasbro, Mazda, Sony, Philips, PZU, L'oreal, Nivea, Suzuki, Orange. Współpracowała z agencjami mediowymi w kraju i za granicą. Absolwentka wydziału filologii polskiej UW.

Przed dołączeniem do MyFace.ar Julia Krzemińska pracowała dla Streetcom Poland i Gameloft GMBH.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/iab-polska-grupa-robocza-digital-out-of-home,7170079590205569a ##
Z kolei Łukasz Wieszczyński związany jest branżą mediową od 12 lat. Zdobywał doświadczenie w reklamie kinowej (obsługując sprzedaż bezpośrednią, agencyjną oraz działania sponsoringowe) oraz w obszarze DOOH. Pracował dla szerokiego grona klientów m.in. Microsoft, Lenovo, Empik, Amazon, Orangina, Techland, Cenega, CD-Project, Nivea, Ferrero, P&G, Getin Bank, Amrest, Huawei, Mastercard, HBO, Stellantis. Ostatnio związany był z Multikino Media i Clear Channel Poland.












