SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jurek Owsiak reklamuje Zieloną Kartkę Carlsberga na Przystanku Woodstock (wideo)

W ramach sponsoringu przez Carlsberg Przystanku Woodstock ruszył projekt Zielona Kartka. Wspiera go kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka, którą przygotowały firmy Saatchi&Saatchi, Media Direction i Ciszewski PR.

W ramach Zielonej Kartki podczas tegorocznego Przystanku Woodstock zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Na boisku - które zostanie przygotowane na terenie festiwalu - mecze rozgrywane będą według nowych reguł: każdy zawodnik za zachowanie fair play będzie nagradzany zieloną kartką. Ponadto podczas imprezy planowane jest ustanowienie rekordu świata: na umówiony sygnał dany przez Jurka Owsiaka wszyscy podniosą zielone kartki, w geście poparcia dla idei fair play.

>>> Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga

Carlsberg jako sponsor Przystanku Woodstock będzie też w inny wspierał swój piłkarski wizerunek (marka jest też sponsorem Euro 2012). I tak podczas festiwalu przez jeden dzień będzie prezentowany puchar wręczany zwycięzcom mistrzostw Europy, a w specjalnym namiocie sferycznym będzie można poznać piłkarską historię tego piwa oraz pograć w piłkarzyki. 

Jednocześnie Carlsberg zaangażuje się także w promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu na przystanku Woodstock. I tak wyznaczone zostaną „Strefy wolne od procentów”, czyli miejsca, w których obowiązywać będzie całkowity zakaz konsumpcji alkoholu, a jedna z organizacji pozarządowych przeszkoli personel techniczny festiwalu w zakresie odpowiedniego reagowania na spożywanie alkoholu przez nieletnich.





Zaangażowanie Carlsberga w tegoroczny Przystanek Woodstock - przede wszystkim ideę Zielonej Kartki - wspiera kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka. W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVN, TVP1 i TVP 2. Kreację tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatch&Saatch, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Ciszewski PR. 

Dołącz do dyskusji: Jurek Owsiak reklamuje Zieloną Kartkę Carlsberga na Przystanku Woodstock (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
żenada
odpowiedź
User
cdr
kasa misiu, kasa.... Szkoda że Woodstock stracił swoją początkową ideę a Owsiak stara się zrobić wszystko, aby wypromować festiwal w Niemczech - stąd tyle niemieckich zespołów kosztem polskich dobrych kapel
odpowiedź
User
mak
Moim zdaniem to super, że w tym naszym śmiesznym kraju jest człowiek (Jurek O.), który próbuje zmienić rzeczywistość na lepszą. daje swoją gębę do komunikatu który jest czysty bo o idei a przy okazji pewnie zyskuje na tym festiwal w naszym kraju. Bo czego jak nie finansów brakuje w tym festiwalu. Jeszcze nie byłem na Przystanku ale może w tym roku się wybiorę. GOOD JOB mister JUREK :)
odpowiedź