Just wygrał przetarg na obsługę marki Mola

Od stycznia 2006 roku Just odpowiada za strategię i kreację tego brandu.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W rozpisanym w ubiegłym roku przetargu brało udział sześć agencji: Leo Burnett, AHA, Seven, PZL, Just i Cytryna. Oceniano przedstawione przez agencje propozycje kampanii dla dwóch produktów marki Mola (papier toaletowy i ręczniki kuchenne).

Umowa zakłada dwuletnią współpracę obu firm. Pierwsza wspólna kampania ruszy niebawem - podano w komunikacie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy