Justyna Gościńska odchodzi z OTCF

Justyna Gościńska, senior dyrektor globalnego marketingu i e-commerce marek sportowych należących do OTCF (4F, Under Armour czy Outhorn), po niemal dwóch latach odchodzi ze spółki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Justyna Gościńska z OTCF była związana od sierpnia 2019 roku.  Wraz zespołem budowała wizerunek brandów zarówno modowych, lifestalowych jak  i sportowych. Była także członkinią zarządu Fundacji 4F Pomaga.

- Zeszły rok był ogromnym wyzwaniem. Cieszę się, że przeprowadziliśmy zwycięsko 4F i inne marki przez ten najtrudniejszy okres. Bazując na tym doświadczeniu, po wytężonej pracy i całkowitym oddaniu się firmie, chcę dalej i mocniej pracować nad własnym rozwojem, aby móc stawiać czoła kolejnym wyzwaniom - komentuje w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Gościńska.

Na razie nie są znane dalsze plany zawodowe Justyny Gościńskiej. Firma nie odpowiedziała na pytania, kto przejmie jej obowiązki.

Wcześniej w Monster Energy

Wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając początkowo za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej, na później jako dyrektor marketingu, na ponad 40. rynkach - w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Karierę zawodową zaczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim.

Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA). Ukończyła warszawską AWF oraz zarządzanie marką na rynku mody na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również coachem i członkiem ICC.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia