SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Kowalczyk w kampanii Polbanku dla małych firm (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Polbanku dla małych przedsiębiorstw. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Addapter, Cut Cut i Macroscope OMD – jest Justyna Kowalczyk.

Justyna Kowalczyk, fot. PAP

Justyna Kowalczyk, fot. PAP

Prowadzona od 24 września kampania Polbanku reklamuje jego ofertę dla właścicieli małych firm i osób pracujących w wolnych zawodach. W akcji występuje narciarka Justyna Kowalczyk, która jako twarz banku poprzednio reklamowała dostępne w nim Konto Mocno Oszczędzające (więcej na ten temat). Obecna kampania podkreśla, że w Polbanku osoby prowadzące własną działalność gospodarczą są indywidualne traktowanie przez najważniejszą osobę w jego każdym oddziale.


 


W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), i tematycznych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, Discovery Channel, Planet, TVN Turbo).

Kreację kampanii przygotowała należąca do Corporate Profiles DDB Group agencja reklamowa Addapter, produkcją reklamy zajęła się firma Cut Cut, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Kowalczyk w kampanii Polbanku dla małych firm (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miodek
rewelacyjna reklama - gratulacje!!!
8 8
odpowiedź
User
Tohm
Ani reklama z Justyną, ani z kimkolwiek innym nie zachęci mnie do powrotu do tego beznadziejnego banku. Omijać szerokim łukiem i wystrzegać się na wszyskie możliwe sposoby !!!
8 8
odpowiedź
User
BeeJay
Nie wiem czemu Justyna zdecydowała się akurat na reklamę greckiego banku? Może jednak coś polskiego? Swoją drogą to skandal by zagraniczne instytucje używały nazw sugerujących ich polskie pochodzenie.
8 8
odpowiedź
User
solorz
beznadziejna reklama, totalna klapa

poprzednia była 100 razy lepsza
8 8
odpowiedź
User
Jan Wolak
Zębiska wysuszone, czas wracać do reklamy kotłów.
- Pani Justyno, spróbujmy jeszcze raz: proszę mówić "Polecam. Justyna Kowalczyk".
8 8
odpowiedź