Już 3,5 mln abonentów AXN

Telewizja akcji podpisała nowe umowy dystrybucyjne z głównymi operatorami kablowymi

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tom Davidson, Dyrektor Generalny AXN w Europie Środkowej, ogłosił wczoraj, że należąca do koncernu Sony Pictures Television International (SPTI) telewizja akcji AXN ma już ponad 3,5 miliona abonentów. AXN jest obecny w sześciu państwach Europy Środkowej - w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech.

Podpisane niedawno umowy dystrybucyjne obejmują włączenie sygnału AXN do pakietu podstawowego w sieci kablowej UPC w Polsce, UPC Direct w Czechach, Słowacji (nowy pakiet Family Plus) i na Węgrzech, oraz uruchomienie emisji w technologii cyfrowej na nowej platformie DigiTV na Węgrzech.

Oferta telewizji AXN jest zbudowana wokół najpopularniejszych gatunków filmowych kina akcji. Na antenie AXN pojawiają się seriale i filmy akcji, relacje z ekstremalnych wydarzeń sportowych oraz programy przygodowe typu reality adresowane do wielbicieli mocnych wrażeń w wieku 18-34 lat. We wszystkich krajach regionu, program jest nadawany w lokalnej wersji językowej przez 24 godziny na dobę.

"Cieszymy się, że oferta AXN, w pełni dopasowana do specyfiki lokalnych rynków, znajduje zainteresowanie widzów we wszystkich krajach regionu. Wzrost liczby abonentów umożliwi nam dokonanie kolejnych inwestycji programowych, dzięki którym na antenie AXN pojawi się jeszcze więcej najpopularniejszych produkcji telewizyjnych" - stwierdził Davidson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA