Kalicińscy.com dla Acuvue w internecie

Agencja Kalicińscy.com wygrała przetarg firmy Johnson&Johnson na obsługę marki soczewek Acuvue w polskim internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy agencja odpowiada za obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.

Z Acuvue współpracuje dom mediowy UM odpowiedzialny za planowanie mediów, dodatkowo Kalicińscy.com zaprosili do współpracy agencję influencer marketing Hash.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"