"Kamienie na szaniec" podbiją kina. Ponad pół miliona widzów

Film „Kamienie na szaniec” ma na swoim koncie frekwencyjny sukces. W ciągu niecałych dwóch tygodni film zobaczyło ponad pół miliona widzów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
"Kamienie na szaniec" podbiją kina. Ponad pół miliona widzów

Premierze filmu „Kamienie na szaniec” od samego początku towarzyszyły wielkie emocje. Już dziś można powiedzieć, że zasługuje na miano jednego z najgłośniejszych polskich filmów. W weekend premierowy produkcję obejrzało ponad 107 tys. widzów. W ciągu kolejnych dwunastu dni ten wynik został pięciokrotnie zwiększony.

- Sale, w których odbywają się seanse mają stu procentową frekwencję, a kina zmieniają repertuar, by umożliwić wszystkim chętnym obejrzenie filmu - informuje Wirtualnemedia.pl dystrybutor filmu.

"Kamienie na szaniec" to ekranizacja jednej z najsłynniejszych polskich książek XX wieku. - Opowieść o młodości, miłości i przyjaźni - zapowiada dystrybutor. - O bohaterstwie, które ma wielką cenę i o walce, która stała się legendą.

W obsadzie filmu znaleźli się Marcel Sabat (Zośka), Tomasz Ziętek (Rudy) i Kamil Szeptycki (Alek), a także Artur Żmijewski, Danuta Stenka, Wojciech Zieliński, Andrzej Chyra, Krzysztof Globisz, Marian Dziędziel, Anna Dereszowska oraz Olgierd Łukaszewicz.

Premier filmu miała miejsce 7 marca br.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska