SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Rutkowski po 7 latach odchodzi z Gazeta.pl. Stawia na swoje studio produkcyjne

Dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl (Agora), Kamil Rutkowski, z końcem czerwca odchodzi z tego portalu, by postawić na rozwój swojego studia produkcyjnego - boldbets.studio. - Czas na odważny krok - komentuje.

Rutkowski związany był z Agorą przez ponad 7 lat, dołączył do zespołu Gazeta.pl w 2015 roku i objął funkcję szefa zespołu zajmującego się kreacją i produkcją materiałów wideo. Było to wówczas nowe stanowisko w strukturze portalu. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Xcommunica, gdzie był new media producerem i odpowiadał za kompleksową obsługę produkcji i postprodukcji wideo.

Rusza bodlbets.studio

Teraz odchodzi, by skupić się na rozwoju swojego projektu - bodlbets.studio. Obsługuje ono w zakresie produkcji wideo takie marki jak Dom Development, Celon Pharma oraz agencje: On Board Think Kong, Profeina i Xcommunica. - Cieszę się z lat spędzonych w Agorze, czas jednak na odważny krok i skupienie się na rozwoju własnego biznesu. Rynek agencji kreatywnych wideo jest niezwykle dynamiczny, a współpraca z wymagającymi klientami przynosi wiele satysfakcji - komentuje Kamil Rutkowski.

Odchodzący manager w Agorze odpowiadał za całość produkcji video dla portalu, zarządzał też zespołami producentów, operatorów, montażystów i obsługą studia. Oprócz wielu formatów redakcyjnych i projektów internetowych odpowiadał za produkcję nagradzanych realizacji - w tym serialu dokumentalnego „Rodzina+”, autorstwa Niny Cieślińskiej i współtworzył cykl mikro-dokumentów „#Zwykliniezwykli", autorstwa Pauliny Dudek. Był też odpowiedzialny za formaty takie jak „Make Poland Great Again” (we współpracy z „Make Life Harder”), pierwsze w Polsce formaty socialvideo, przełomowe Hangouty z kandydatami w wyborach prezydenckich 2015.

Rutkowski odpowiadał także za stworzenie nowego studia wideo w Agorze oraz obsługę wydarzeń live, m.in. projektów realizowanych z Gazetą Wyborczą i radiem Tok FM oraz specjalnych wydań programów ramówkowych (Sekcja Piłkarska/Netflix) .

Według badania Mediapanel w maju br. Gazeta.pl zanotowała 11,86 mln użytkowników i 40,8 proc. zasięgu, a wszystkie serwisy internetowe i aplikacje mobilne Agory - 17,61 mln użytkowników i 60,6 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Kamil Rutkowski po 7 latach odchodzi z Gazeta.pl. Stawia na swoje studio produkcyjne

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koleżanka z Gazety
Super człowiek! Dobra decyzja! Będziemy tęsknić i życzymy powodzenia!
odpowiedź
User
Dorota
Kamil, powodzenia! :)
odpowiedź
User
wideonews
nie kupujmy ch*jowizny, pamiętamy
odpowiedź