SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Delicji

Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Delicji, LU Polska

16 sierpnia ruszyła kampania reklamowa nowych czekoladowych Delicji pod hasłem „Czekoladowa nieskończoność”, przygotowana dla LU Polska przez agencję Euro RSCG Warsaw.

Kampania prezentuje nowe, należące do linii Premium Delicje oblane czekoladą z obydwu stron. Wykorzystany w spocie slogan „Czekoladowa nieskończoność” ma podkreślać charakter nowego produktu - po raz pierwszy delicje oblane są czekoladą z obydwu stron.

Spot emitowany będzie w TVN, TVP, TVP 3, TV 4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Delicji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl