SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Ikea

Od 1 sierpnia 2005 roku Ikea w Polsce obniża ceny na 700 produktów ze swojego asortymentu. Obniżce towarzyszą intensywne działania promocyjne.

Obniżka ma charakter trwały, średnio wynosi 18%, choć część produktów jest tańsza nawet o 70%. Wszystkie „obniżone” produkty są wyeksponowane w sklepach Ikea oraz mają specjalne symbole w katalogu Ikea.

Obniżka jest wynikiem konsekwentnie realizowanej polityki firmy i jest możliwa dzięki wielu czynnikom wewnętrznym i zewnętrznym, min.: akcesji Polski do UE, inwestycjom w dystrybucję i produkcję, Polska stała się drugim co do wielkości producentem artykułów do sieci IKEA na całym świecie- mówi Joanna Łozinska, Ikea public relations.
 
Kampania reklamująca obniżkę wykorzystuje mix mediów: telewizja ogólnopolską, radio (ogólnopolskie i lokalne), prasę (dzienniki ogólnopolskie i lokalne), outdoor (megaboardy), reklama na środkach komunikacji miejskiej, internet, katalog Ikea  2006 - najważniejsze narzędzie marketingu IKEA - który zawiera setki przykładów ,,Nowych Niższych Cen” produktów i symbole "Nowych Niższych Cen" wykorzystywane w kampanii dodaje Łozińska.

Kampania zaczęła się 31 lipca i potrwa do połowy września.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Ikea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl