SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa dla De Dietrich

Agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę ...

Agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę z nowym klientem - firmą De Dietrich Technika Grzewcza, produkującą wysokiej jakości urządzenia grzewcze. Agencja prowadzić będzie działania public relations mające na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów oraz firmy.

Grupa De Dietrich jest francuskim koncernem o ponad trzystuletniej tradycji.

Wchodząca w skład koncernu firma De Dietrich Thermique jest największym we Francji producentem kotłów stojących i jednym z głównych udziałowców europejskiego rynku urządzeń grzewczych.

De Dietrich eksportuje swoje produkty do ponad 60 krajów świata na 5 kontynentach, a roczny obrót przedsiębiorstwa wynosi 835 mln EUR. Firma posiada kilka nowoczesnych fabryk na terenie Alzacji oraz w Niemczech. W Polsce firma De Dietrich od 5 lat posiada swoją filię handlową. Oprócz kotłów do ogrzewania centralnego, De Dietrich oferuje systemy solarne, podgrzewacze ciepłej wody oraz systemy mikroprocesorowego sterowania pracą całej kotłowni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa dla De Dietrich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl