SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Ekolandu

Od 8 do 28 lutego potrwa kampania wizerunkowa Ekolandu. Chcąc zaprosić kobiety do spróbowania herbacianych napojów Ekoland postanowiono zaproponować im nowoczesną, aspiracyjną reklamę wizerunkową, która w zdecydowany sposób wybija się na tle innych reklam. Przekaz reklamowy opiera się na podkreśleniu kontrastu pomiędzy tradycyjnymi herbatami a wygodnymi w przygotowaniu napojami herbacianymi Ekoland. Różnice te uwypuklone są wielowarstwowo - na poziomie aktorskim, kolorystyki obrazu, a także w sferze dźwięku. Oprócz głównych zalet produktu (możliwość przygotowania na szybko, na zimno, na gorąco) film opisuje walory i warianty smakowe produktu.

Celem kampanii jest utrzymanie stabilnego poziomu sprzedaży marki Ekoland, wzmocnienie pozycji lidera kategorii oraz utrzymanie dotychczasowych jak i pozyskanie nowych konsumentów. Grupę docelową stanowią kobiety z mniejszych miast, które pracują ale również zajmują się domem. Nie mają wiele czasu, więc szukają produktów, które odpowiadają ich stylowi życia oraz potrzebom ich rodzin, a zwłaszcza dzieci.

Reklama jest emitowana w TVP i Polsacie. Panowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Ekolandu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl