SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank (były PTF Bank) realizuje intensywną telewizyjną kampanię reklamową.

Kampania telewizyjna jest kontynuacją i rozwinięciem działań rebrandingowych rozpoczętych w styczniu. Hasło „Bank Twoich Kredytów” koncentruje założenia komunikacyjne realizujące strategię pozycjonowania banku jako specjalizującego się w udzielaniu kredytów.

 

Spoty telewizyjne o mocnym nasileniu emocjonalnym, przedstawiają trzy sceny oparte są na idei powrotu do domu, rozumianej również metaforycznie. Utrzymane są w klimacie rodzinnego ciepła i wzajemnej troski. Charakteru dodaje ożywiająca muzyka ze specyficznym brzmieniem hiszpańskiej gitary. Budowanie wizerunku połączone jest z czysto informacyjnym przekazem o dostępnych w banku kredytach konsumpcyjnych i mieszkaniowych. Kreację stworzyła Agencja Reklamowa OPUS B, która od lutego na stałe współpracuje z bankiem zapewniając mu obsługę full-service.

Kreacja kampanii telewizyjnej przedstawia ofertę kredytów mieszkaniowych i gotówkowych. W ofercie banku dostępne są również kredyty samochodowe oraz elastycznie tworzone w reakcji na trendy rynkowe, niestandardowe produkty takie jak: kredyt mieszkaniowy na drugi Dom „Duet” lub kredyt dla emerytów i rencistów.

    

Spoty zostały wyprodukowane przez studio Odeon. Media zaplanował i zakupił Effective Media. Filmy reklamowe ukazują się w: TVP1, TVP2, TVP3, TVN oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii są licznie ukazujące się w telewizji publicznej plansze sponsorskie.

OPUS B prowadzi jednocześnie pełną obsługę reklamową dwóch banków. Działania na rzecz tych klientów realizowane są z powodzeniem przez dwa niezależne zespoły.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Santander Consumer Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl