SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szklanki z naklejkami Kanału Sportowego wycofane z Biedronki. Stanowski: to wielopoziomowy fakap, przepraszam

W zeszły czwartek ze sklepów Biedronka zostały wycofane zestawy szklanek z naklejkami youtube’owego Kanału Sportowego, których jakość mocno krytykowano. - Przepraszam za ten numer. Nie nadzorowaliśmy tego w sposób właściwy. Zabrakło kontroli, uderzenia pięścią w stół, szybkiej reakcji - wyliczył Krzysztof Stanowski, współtwórca Kanału Sportowego.

Szklanki i kieliszki Kanału Sportowego pojawiły się w sklepach Biedronka w poniedziałek 25 kwietnia. Zaoferowano trzy komplety: trzech szklanek o pojemności 665 ml, czterech kieliszków do piwa o pojemności 400 ml oraz czterech kieliszków o pojemności 410 ml. Każdy zestaw kosztuje 29,99 zł.

Ponadto można kupić pojedynczo szklanki do piwa o pojemności 510 ml w cenie 3,99 zł za sztukę.

Zapowiedziano, że to początek dłuższej współpracy Kanału Sportowego z Biedronką. - Na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, a w kolejnych miesiącach już brandowane produkty (m.in. kubki, bidony i ubrania) - wyliczyła Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Szklanki Kanału Sportowego krytykowane za naklejki

W dniu wprowadzenia szklanek do sprzedaży w mediach społecznościowych pojawiło się wiele negatywnych wpisów o nich. Klientom nie spodobało się przede wszystkim to, że na szklankach sprzedawanych w kompletach nie ma żadnego stałego oznaczenia wskazującego na Kanał Sportowy.

Na szklankach dodano jedynie nalepki z nazwą kanału, które łatwo się odklejały. - Bardzo dawno się tak nie zawiodłam. Inwestujecie w ładne pudełko, a tu taki klops, że roczne dziecko mi paznokciem zdjęło tą naklejkę w 3 sekundy. Dopiero co kupiłam facetowi waszą bluzę i chciałam mu zrobić niespodziankę do kompletu. To zrobiłam… - opisała na Twitterze użytkowniczka o nicku @nz_pl.

Stanowski: miks niezrozumienia z niedopowiedzeniem, przepraszam

We wtorek w nowym odcinku swojego programu „Dziennikarskie zero” Krzysztof Stanowski przeprosił za tę sytuację. Podkreślił, że Kanał Sportowy bierze za nią w pełni odpowiedzialność.

- Branding szklanek to miks niezrozumienia z niedopowiedzeniem, a na koniec jeszcze wdała się w to wszystko presja czasu, presja skali, presja finansowa - wyliczył. Dodał, że równocześnie w Biedronce miały pojawić się kufle z grawerowanym symbolem Kanału Sportowego, ale ich produkcję zlecono w Rosji, więc po wybuchu wojny sprawa nie doszła do skutku.

Stanowski wyjaśnił, że naklejki Kanału Sportowego na szklankach z założenia miały się łatwo odklejać, tak jak nalepki z markami standardowych naczyń, przy czym nie przekazano tej informacji odpowiednio dobrze.

- Część towaru wstrzymaliśmy, bo te naklejki to nie jest coś najgorszego, co mogło się pojawić, były jeszcze gorsze naklejki, ale tam już poszła bardzo ostra interwencja i zostały zerwane - wyjaśnił (pokazano szklankę z większą naklejką, na której oprócz nazwy Kanał Sportowy jest jego grafika w kształcie dużego koła).

- To wielopoziomowy fakap. Na każdym etapie coś, co mogło pójść źle, poszło źle - podsumował. - Jeszcze raz, jeśli do tej pory to odpowiednio nie wybrzmiało: przepraszam za ten numer - podkreślił.

Komplety szklanek Kanału Sportowego wycofane z Biedronki

Krzysztof Stanowski poinformował, że w zeszły czwartek wieczorem ze sklepów Kanału Sportowego zostały wycofane zestawy szklanek i kieliszków. Do sprzedaży nie wprowadzono też ich kolejnej partii.

- Następne zatowarowanie to raczej koło września - zapowiedział.

Stanowski zaznaczył, że Kanał Sportowy chce rozwijać współpracę z Biedronką, a także wprowadzać produkty ze swoim logo w innych sieciach sprzedażowych. - To wszystko ma sens, w tym nie ma nic złego, tylko musi to być odpowiednio jakościowe, żeby nikt nie musiał świecić oczami - zaznaczył.

W odcinku sparodiowano wpadkę Kanału Sportowego z logo na szklankach - Tomasz Smokowski jako sprzedawca próbował wcisnąć Krzysztofowi Stanowskiemu buty i ubrania sportowe, które od standardowych różniło tylko to, że mają logo Kanału Sportowego i są droższe.

 

Kanał Sportowy od ponad dwóch lat

Szklanki i kieliszki to pierwsze produkty Kanału Sportowego dostępne w sklepach stacjonarnych. Od wiosny ub.r. działa jego sklep internetowy, w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com, w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 350 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Pod koniec marca w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa. Natomiast w listopadzie ub.r. Biedronka wprowadziła do oferty nowe płatki śniadaniowe Yummer's, sygnowane marką youtuberów Team X.

Biedronka w ub.r. zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. D końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.

Dołącz do dyskusji: Szklanki z naklejkami Kanału Sportowego wycofane z Biedronki. Stanowski: to wielopoziomowy fakap, przepraszam

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mar
W kraju firm od cholery i trochę robiących grawer na szkle, czy nadruk na szkle, a oni głupoty bredzą o zleceniach dla ruskich.

odpowiedź
User
gość-gość
Zaczynam rozumieć ludzi którzy w marketach otwierają pudełka i oglądają towar ze wszystkich stron.
Trzeba się pilnować.
odpowiedź
User
zawer
Po co takie oznaczenie szklanki, ja bym kupił szklankę bez takiego oznaczenia.
Za kilka lat kiedy sława tej marki osłabnie, taki napis na szklance będzie bardzo wieśniacki.
odpowiedź