Tak ogląda się program Mellera w Kanale Zero. Wielki paradoks

„Trzecie śniadanie” Marcina Mellera od kilku tygodni traci widzów, a największą widownię program przyciągnął wtedy, gdy prowadzącym był wyjątkowo Krzysztof Stanowski - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tak ogląda się program Mellera w Kanale Zero. Wielki paradoks
Marcin Meller, fot. YouTube/Drugie Śniadanie Mellera

„Trzecie śniadanie” to jeden z formatów, który funkcjonuje od początku startu Kanału Zero. Projekt Krzysztofa Stanowskiego ruszył oficjalnie 1 lutego br., a trzy dni później pojawił się pierwszy odcinek audycji Marcina Mellera, który zaprasza do komentowania bieżących spraw politycznych i społecznych m.in. dziennikarzy, ekspertów oraz publicystów.

Najwięcej widzów gdy prowadzącym Stanowski

Do tej pory wyemitowanych zostało 26 nagrań z tej serii. Odcinki nadawane są zwykle co niedzielę od godz. 10.00. W ostatnich tygodniach zbierają zwykle m.in. 60 tys. a 80 tys. wyświetleń. Od lutego najwięcej odsłon doczekały się trzy filmy, z czego w przypadku dwóch prowadzącym odcinek nie był Marcin Meller, a wyjątkowo Krzysztof Stanowski.

Debiutancki materiał „Trzeciego śniadania” z 4 lutego uzyskał 496 tys. wyświetleń. Materiały z Krzysztofem Stanowskim z 17 marca i 5 maja miały odpowiednio 773 tys. odsłon oraz 367 tys. Wspomniany marcowy film to najpopularniejsze nagranie ze wszystkich dotychczasowych tego formatu. Gośćmi byli wtedy Piotr Zychowicz z kanału Historia Realna, Jacek Bartosiak z think tanku Strategy&Future, Tomasz Czukiewski z kanału Ciekawe Historie oraz Anna Maria Dyner z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych.

Kolejna wersja programu Mellera

11 lutego wyjątkowo prowadzącym „Trzecie śniadanie” był także Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), który w Kanale Zero prowadzi m.in. poranki „7:00”.

Pod koniec grudnia ub.r. jako pierwsi informowaliśmy, że Marcin Meller dołącza do projektu Krzysztofa Stanowskiego. Wcześniej przez 14 lat prowadził w TVN24 audycję „Drugie śniadanie mistrzów”. Następnie był gospodarzem programu „Drugie śniadanie Mellera” na swoim kanale youtubowym.  

Kanał Zero przebił już poziom 1,2 mln subskrypcji na YouTube. Aktualnie ponad 1100 filmów zapewniło projektowi Krzysztofa Stanowskiego ponad 230 mln wyświetleń. Marcin Meller ma także swój talk show „Mellina” na kanale youtubowym Eski Rock. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa