SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w sierpniu br. było TVN Style. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.

Udział TVN Style w sierpniu br. wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem sierpnia ub.r. o 36,2 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział zmalał o 3,3 proc. i wyniósł 0,58 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 20 proc.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się o 50 proc. i wyniósł 0,15 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji ósmej na siódmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
sierpień20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style23 3860,4733 5970,64
TLC29 6860,6030 5050,58
TVN Turbo19 9250,4024 9330,48
Polsat Play16 4300,3318 4890,35
Polsat Cafe17 7430,3617 6750,34
Domo5 1080,107 8820,15
kuchnia.tv5 2750,117 4600,14
Club TV6 5820,134 3650,08
ITV4 8490,104 1410,08
BBC Lifestyle4 3420,092 2380,04
Viacom Blink--1 7250,03
Wedding TV1 2970,031 4490,03
Fashion4600,011350,00


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w sierpniu br. także był kanał TVN Style, który jednocześnie zanotował tutaj największy wzrost udziału o 36,4 proc. do 0,90 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał TLC (0,82 proc. udziału, spadek o 3,5 proc.), a trzecie było TVN Turbo (0,81 proc., + 20,9 proc.).

Także w tej grupie największy spadek zanotował kanał Fashion, którego udział nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
sierpień20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style13 4500,6619 9740,90
TLC17 3400,8518 2390,82
TVN Turbo13 5760,6717 8700,81
Polsat Play7 8870,3910 0130,45
Polsat Cafe10 5990,529 2740,42
kuchnia.tv3 0190,153 9830,18
Domo2 7850,143 9390,18
ITV2 9930,152 8570,13
Club TV3 3570,162 5970,12
BBC Lifestyle2 7130,131 4250,06
Viacom Blink--1 1210,05
Wedding TV6760,037700,03
Fashion2820,011000,00


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zen
będą emitować g..wno z ta Koroniewską to im spadnie do zera.
W końcu.
odpowiedź