SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis zajmie się kampaniami kancelarii premiera w internecie

Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie jej kampanii społecznych i informacyjnych w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Machalski odbiera nagrodę Best of Design na gali KTR, fot. Paula WilczyńskaArticle

Przetarg kancelarii premiera dotyczył przeprowadzania kampanii informacyjnych i społecznych w internecie, w tym w social mediach.

Oferty złożyło 11 agencji: Novitzky Piotr Nowicki, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Ideo Force, Sigma Bis, Media Group, Cityboard Media, Interprima, Nauris, Aplan Media i Wec.

Każda z agencji miała podać prowizję, jaką pobierze za realizację kampanii przy określonym budżecie. Dla działań z budżetem 500 tys. zł brutto najniższą prowizję zaproponowała Sigma Bis - 0,98 proc., najwyższą z kolei Wec - 15 proc.

Kancelaria Premiera najwyżej oceniła ofertę Sigma Bis wybierając tym samym ją do współpracy. Umowa będzie obowiązywać do końca tego roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja zajmie się obsługą kampanii informacyjnych i społecznych zlecanych przez Kancelarię premiera. Działania te będą realizowane w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Mają to być m.in. Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, TikTok, Instagram, Twitch, Pinterest. Mają to być kampanie informujące o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentujące zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych.

Blisko 3 mln budżet do końca roku

KPRM planuje sześć typów kampanii: o budżecie 5 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys.zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł. Budżet, jaki na nie przeznaczy oszacowano na 2,44 mln zł netto (bez VAT).

Wybór Sigmy Bis oznacza niejako kontynuację dotychczasowej współpracy KPRM z tą agencją - Sigma wygrała identyczny przetarg jesienią 2021 roku. Umowa wówczas została zawarta do końca 2021 roku, a budżet wynosił 813 tys. zł. Wtedy chodziło głównie o działania promujące Polski Ład.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis zajmie się kampaniami kancelarii premiera w internecie

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dario
Sigma Bis wygrała przetarg? Niespodzianka. Szkoda papieru na SIWZy.
odpowiedź
User
Burak
To jest ogromne zaskoczenie.
odpowiedź
User
Synergic
Wow, ale się zdziwiliśmy
P.o. i p.l
odpowiedź