Kancelaria premiera wydała 13,6 mln zł na kampanie w TVP i Polskim Radiu

W ub.r. kancelaria premiera na kampanie informacyjne w Telewizji Polskiej przeznaczyła 11,16 mln zł, a w Polskim Radiu - 2,42 mln zł. Podkreśla, że obaj nadawcy udzielili jej znaczących rabatów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera wydała 13,6 mln zł na kampanie w TVP i Polskim Radiu
Mateusz Morawiecki

W odpowiedzi na interpelację poselską Jarosław Wenderlich, podsekretarz stanu w kancelarii premiera, wyliczył, że w ub.r. w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu na zlecenie KPRM realizowano szereg kampanii informacyjnych:
- dalszy ciąg akcji „#SzczepimySię” zachęcającej do szczepień przeciw covid,
- kampanię dotyczącą 100-lecia służby cywilnej,
- akcję o cyberzagrożeniach (m.in. fałszywych SMS-ach), edukującą o cyberbezpieczeństwie,
- kampanię o dezinformacji i fake newsah;
- akcję o przejściu naziemnej telewizji cyfrowej na standard DVB-T2/HEVC.

W Telewizji Polskiej spoty z tych kampanii były emitowane w blokach przeznaczonych na kampanie społeczne, a w Polskim Radiu - w standardowych blokach reklamowych.

Zaznaczono, że u obu nadawców „koszt emisji nie jest objęty podatkiem VAT, a KPRM otrzymuje znaczący rabat na zakup czasu antenowego”.

Od stycznia do marca 2021 roku, gdy ruszyły szczepienia na covid, rządowa kampania „#SzczepimySię” kosztowała kilkanaście mln zł, z czego 3 mln zł wydano w Grupie RMF, 2,5 mln zł w Polsacie, 1,7 mln zł w Telewizji Polskiej, 1,5 mln zł w Polskim Radiu, a 1,3 mln zł w spółce Time.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety