Newsletter z kancelarii premiera pełen błędów. „Komunikacyjny dramat”

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w sobotę 6 sierpnia rozesłała newsletter, w którym aż roi się od błędów. Niecodzienna była też tematyka: pierwsze dwa akapity poświęcone rządowym Wakacjom Kredytowym, trzeci traktuje o wypadku polskiego autokaru w Chorwacji.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Newsletter z kancelarii premiera pełen błędów. „Komunikacyjny dramat”
Mateusz Morawiecki (screen: YouTube/Janusz Jaskółka)

„Tacą grunt pod nogami”, „rodziny z dziećmi, którzy kupowali dom”, „jest to realizowane w ciężar bardzo wysokich zysków banków”, brak przecinka przed spójnikiem „a” - co najmniej tyle błędów znalazło się w krótkim, składającym się z trzech akapitów, newsletterze Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozesłanym w sobotę 6 sierpnia.

Dwa pierwsze akapity uzasadniają wprowadzenie rządowych Wakacji Kredytowych. W ostatnim pojawia się sprawa wypadku polskiego autokaru w Chorwacji, w którym zginęło kilkanaście osób. „Chcę przekazać moje najgłębsze wyrazy współczucia dla rodzin ofiar” - tymi słowami kończy się newsletter. Pod słowami widnieje podpis Mateusza Morawieckiego.

Treść newslettera pełnego błędów udostępniła na Twitterze Anna Mierzyńska, analityczka mediów społecznościowych. - Przeczytajcie, zwłaszcza pierwszy i drugi akapit. Nie, to nie jest tłumaczenie z Google - napisała.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bronislaw-wildstein-maile-mateusz-morawiecki-michal-dworczyk-nieproszony-doradca,7169791811704449a ##

„Komunikacyjny dramat. W prywatnym sektorze, za taki fakap, poleciałyby głowy. N I E D O P U S Z C Z A L N E” - skomentował na Twitterze Wojtek Kardyś, ekspert od komunikacji internetowej.

Zadaliśmy biuru prasowemu KPRM następujące pytania: kto odpowiada za tworzenie i redakcję newslettera? Czy ktoś zatwierdza treści newslettera przed rozesłaniem? Z czego wynikają błędy, które znalazły się w wydaniu z 6 sierpnia? Czy w związku z owymi błędami, ktoś poniesie konsekwencje? Jeśli tak, to jakie? W poniedziałek nie dostaliśmy odpowiedzi.

Specjalny serwis poświęcony aktywności premiera ruszył we wrześniu ub.r. Poza podcastami Morawieckiego (każdy odcinek trwa ok. 4-12 minut) znalazły się w nim wysyłane co tydzień newslettery, opisujące działania rządu. Każdy internauta może zapisać się, by je otrzymywać.

Konto KPRM śledzi 710 tys. użytkowników na Twitterze i 444 tys. na Facebooku. Konto Morawieckiego ma na Twitterze ponad 567 tys. obserwujących, a na Facebooku - 271 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu