SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland kontynuuje współpracę z The Media Insight

Sieć sklepów Kaufland Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrała ponownie dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturze Mindshare Polska (GroupM/WPP) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W przetargu wzięło udział kilka domów mediowych, Kaufland nie ujawnia ich nazw.

Firma zdecydowała się w wyniku jego rozstrzygnięcia kontynuować dotychczasową współpracę z domem mediowym The Media Insight. Potwierdziła to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maja Szewczyk, dyrektorka działy komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska.

Nowa umowa została zawarta na dwa lata. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i online.

The Media Insight pracuje dla Kaufland Polska od 2020 roku. Wówczas przejął obsługę mediową tej sieci sklepów od agencji Zenith (Publicis Groupe).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W 2020 roku agencja mediowa The Media Insight Polska (należąca do koncernu WPP), głównie dzięki przejęciu obsługi Kauflandu, osiągnęła 46,95 mln zł przychodów i 466,8 tys. zł zysku netto, wobec 9,44 mln zł wpływów i 435,7 tys. zł zysku w 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Kaufland kontynuuje współpracę z The Media Insight

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl