SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic, której twarzami są Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler. Akcję we własnym zakresie przygotowała Grupa RMF.

Rozpoczęta właśnie kampania RMF Classic ma przede wszystkim zwrócić uwagę na różnorodność muzyki w tej rozgłośni. Udział w akcji - obok kompozytora Jana A.P. Kaczmarka i projektanta Piotra Klera - piosenkarki Kayah ma z kolei sygnalizować, że RMF Classic jest stacją nie tylko dla wąskiego grona melomanów, ale dla wszystkich ludzi otwartych na rozmaitą muzykę.



Kampania - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę (tygodniki, miesięczniki) oraz internet (interia.pl, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji we własnym zakresie zajęła się Grupa RMF.



Przypomnijmy, że rok temu RMF Classic reklamowali Kinga Rusin, Jacek Poniedziałek i Bożena Batycka (więcej o tamtej kampanii).

Dołącz do dyskusji: Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchaczka
zawsze myślałem, że tam tylko muzyka klasyczna, a w tej stacji można posłuchać dużo muzyki filmowej, która jest bardzo różnorodna. Tego się naprawdę dobrze słucha.
odpowiedź
User
Jarek P.
Kaczmarek fajnie się komponuje. Kayah tez pasuje. Ale Kler? Fajną ma reklamę mebli.
odpowiedź
User
adam
Rmf classic to taka kopia rmf fm - 100 tych samych kawałków w kółko, aż do urzyganego znudzenia. Ratuje ich trochę tych kilka godzin audycji autorskich w tygodniu.
odpowiedź